تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802974393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل به خاطر سرقت و جنايت در بازار «خروس بازها» |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قتل به خاطر سرقت و جنايت در بازار «خروس بازها»
کد خبر: ۴۸۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ - 14 March 2015


هنوز تحقيقات شبانه قاضي ويژه قتل عمد درباره جنايتي که شب جمعه گذشته به خاطر سرقت موتورسيکلت آپاچي در منطقه قلعه ساختمان مشهد رخ داد، به پايان نرسيده بود که نزاع افغاني ها در بازار خروس بازها نيز يک کشته و يک مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش خراسان، عقربه هاي ساعت 20:30 پنجشنبه را نشان مي داد که زنگ تلفن قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و مأموران انتظامي کلانتري شهيد رجايي، از وقوع جنايتي هولناک خبر دادند. در پي دريافت اين خبر، بلافاصله قاضي علي اکبر صفائيان به همراه عوامل بررسي صحنه جرم و کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي عازم منطقه قلعه ساختمان شدند.

گزارش مأموران حاکي از آن بود که ۳ موتورسوار به راکب و سرنشين يک دستگاه موتورسيکلت آپاچي حمله ور شده اند و يکي از آنان را با ضربه چاقو به شدت مجروح و سپس موتورسيکلت آپاچي را سرقت کردند. مجروح اين حادثه نيز قبل از رسيدن به مرکز درماني، بر اثر شدت خونريزي جان باخته است.

اين گزارش حاکي است: با توجه به اهميت موضوع، مقام قضايي با صدور دستورات ويژه اي از کارآگاهان و نيروهاي انتظامي خواست تا با بسيج همه امکانات، بررسي هاي شبانه خود را براي شناسايي عاملان اين جنايت آغاز کنند.

با انتقال جسد جوان ۲۲ ساله به پزشکي قانوني، ساعتي بعد هويت مقتول نيز مشخص شد و بدين ترتيب، عوامل انتظامي در حالي به همراه قاضي صفائيان به ردزني عاملان جنايت پرداختند که تحقيقات گسترده نشان داد: ۳ جوان موتورسوار تبعه کشور افغانستان هستند.

بنابراين بررسي هاي غيرمحسوس در محل هاي سکونت و تردد اتباع خارجي ادامه يافت تا اين که ساعت ۲ بامداد، کارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند که از حضور ۲ جوان افغاني در يکي از کوره هاي آجرپزي خبر مي داد.

گزارش خراسان حاکي است: مأموران انتظامي در حالي که قاضي ويژه قتل عمد نيز در کنار آنان حضور داشت سپيده دم روز گذشته، محل اختفاي ۲ متهم مذکور را به محاصره درآوردند و آنان را در يک عمليات ضربتي دستگير کردند. همچنين به دستور قاضي صفائيان، مردي که متهمان را در مخفي گاه پناه داده بود نيز بازداشت شد.

بررسي هاي اوليه، با توجه به اعترافات متهمان حاکي از آن است که ۳ جوان افغاني به خاطر سرقت موتورسيکلت آپاچي دست به جنايت زده اند. شايان ذکر است در حالي تحقيقات براي دستگيري ديگر مرتبطان با اين جنايت ادامه دارد که موتورسيکلت آپاچي مسروقه نيز از مخفيگاه متهمان کشف شد.

خون ريزي در بازار «خروس بازها»

گزارش خراسان حاکي است: در حالي که تحقيقات و بازجويي از متهمان دستگير شده در پرونده سرقت موتورسيکلت آپاچي تا صبح روز جمعه ادامه داشت دوباره تلفن قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و اين بار مأموران کلانتري کاظم آباد، وي را در جريان قتل يک افغاني توسط هموطنش در بازار خروس بازها قرار دادند. قاضي صفائيان که آثار خستگي در چشم هايش هويدا بود، دقايقي بعد عازم منطقه کوشک مهدي در جاده قديم مشهد شد.

بررسي ها نشان مي داد: مرد ۴۳ ساله اي با ضربه چاقو به قتل رسيده و خواهرزاده ۲۲ ساله اش نيز با اصابت چاقو به شدت مجروح شده است. اين در حالي بود که عامل جنايت پس از وارد کردن ضربات چاقو بر پيکر ۲ هموطن افغاني خود، از صحنه حادثه گريخته بود.

 به دستور قاضي شعبه ۸۰۸ دادسراي مشهد جسد مقتول به پزشکي قانوني حمل و تحقيقات مأموران با هدايت سرگرد بهسودي (رئيس کلانتري کاظم آباد) در اين باره آغاز شد.

بررسي هاي اوليه نشان داد: آن ها به خاطر به هم پريدن «خروس لاري ها» با يکديگر به نزاع پرداخته اند. تحقيقات بيشتر با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي براي دستگيري متهم فراري ادامه دارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن