تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری راند سوم مسابقات رالی خاورمیانه در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی؛امنیتی؛اجتماعی استانداری فارس خبر داد : برگزاری راند سوم مسابقات رالی خاورمیانه در شیراز خبرگزاری پانا: معاون سیاسی؛امنیتی؛اجتماعی استانداری فارس گفت: براساس اعلام فدراسیون جهانی رالی امکانات اورژانس و بیمارستان سیار دانشگاه علوم پزشکی فارس در مسابقات رالی شیراز از میانگین فدراسیون جهانی بالاتر بوده و این افتخاری برای استان فارس به حساب می آید.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ اسفند ساعت 10:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، جوانشیر كدخداپور ، در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه در شیراز اظهار داشت: برگزاری خوب رالی خاورمیانه در مهرماه كه به میزبانی شیراز انجام شد سبب شده تا فدراسیون جهانی رالی، راند سوم این مسابقات را در سال 2015 نیز در شیراز برگزار كند . وی افزود: استان فارس و شیراز باید قدر این فرصت استثنایی را بداند و باید نام رالی شیراز در تاریخ كشور ماندگار شود.
كدخداپور ابراز داشت: فارس ظرفیتها و پتانسیل های خوبی دارد و با همت وهمدلی مسئولین در آزمون رالی شیراز در بین كشورهای مختلف، استان فارس رتبه خوبی را بدست آورد.
معاون سیاسی؛امنیتی؛اجتماعی استانداری فارس گفت: راند سوم مسابقات رالی خاورمیانه كه اردیبهشت ماه 94در شیرازبرگزار می شود از اهمیت بالایی برخوردار است و كمیته های مختلف باید ایرادات و اشكالات دور قبل را شناسایی و نسبت به رفع آنها و تقویت ظرفیتها اقدام نمایند.
وی اظهار داشت: رسانه ها نیز باید نسبت به پوشش دادن مناسب این مسابقات در جهت ارتقاء استان فارس و ایران اسلامی همت بیشتری داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن