تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلام سياسي يک جريان حاکم در روابط بين‌الملل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۵۲ق.ظ)
مدير کل دفتر مطالعات سياسي: اسلام سياسي يک جريان حاکم در روابط بين‌الملل است موج - مدير کل دفتر مطالعات سياسي و بين‌المللي وزارت امورخارجه کشورمان گفت: اسلام به عاملي مهم در روابط بين‌الملل تبديل شده است و اين چيزي است که با پيروزي انقلاب اسلامي اتفاق افتاد.
به گزارش خبرگزاري موج، نماينده ايران در کنفرانس بين‌المللي "نقش اعتدال در مقابل تروريسم و محقق شدن صلح و ثبات بين‌المللي" که از سوي "موسسه جهاني اعتدال اردن" در امان برگزار شد، حضور يافت.
مصطفي ترک زهراني، مدير کل دفتر مطالعات سياسي و بين‌المللي وزارت امورخارجه جمهوري اسلامي ايران در سخناني در اين کنفرانس گفت: دشمنان براي اينکه نگذارند اسلام نقش جهاني خود را ايفا کند اولين کاري که کردند بحث‌هاي فرقه‌اي و شيعه و سني را پيش کشيدند و امروز خشونت را به اشکال مختلف به اسلام نسبت مي‌دهند در حاليکه اسلام اساساً هم حامي و طرفدار علم است و هم طرفدار صلح و اعتدال در صحنه بين‌المللي.
زهراني افزود: اکنون دنيا به اين نتيجه رسيده که اسلام سياسي يک جريان حاکم در روابط بين‌المللي است و آنهايي که دشمن اسلام هستند تلاش مي‌کنند قرائتي را عرضه کنند که از دل خشونت بر مي‌آيد تا بدين وسيله اسلام را بدنام کنند و ما بايد در جهان شيعه و سني، تنها بر وحدت پافشاري کنيم.
زهراني گفت: مقاومت در برابر اسرائيل همزمان با مقاومت در برابر کمونيسم بود درواقع سقوط کمونيسم و تحولات بعد از آن سبب گشت تا مقاومت مسلمانان در برابر استعمار بروز و ظهور يابد.
بر اساس اين گزارش، در اين کنفرانس که از سوي موسسه بين المللي اعتدال در اسلام مورد حمايت قرار گرفته بود چهره‌هاي شاخصي همچون: صادق المهدي از سودان، عبدالفتاح مورو از تونس، سيد علي محمد فضل الله از لبنان، علي القره داغي دبير کل علماي مسلمين، نمايندگان اتحاديه عربي و آيسسکو و همچنين نخست وزيران سابق اردن شرکت داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن