تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803684742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحماني فضلي: وزارت کشور را فداي يک جريان سياسي نمي کنم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رحماني فضلي: وزارت کشور را فداي يک جريان سياسي نمي کنم
وزير کشور بي طرفي دولت در انتخابات را يک اصل مهم و ضروري برشمرد و گفت: وزارت کشور را فداي يک جريان خاص سياسي در کشور نمي کنم، زيرا اين گونه سوء استفاده ها به اعتماد مردم و کشور آسيب مي رساند .
به گزارش نامه نیوزعبدالرضا رحماني فضلي در جمع مديران سياسي استانداري هاي سراسر کشور اين مطلب را بيان کرد.وي افزود: صندوق هاي راي، امانت شما، حق الناس و ناموس شما هستند بايد مواظب باشيد؛ به احدي درباره اين مسايل توجه نکنيد و دقت لازم را داشته باشيد. 


موضوع انتخابات حق الناس است و در اين حوزه تقاضاي من اين است که رعايت جدي را داشته باشيد و به هيچ وجه، له و يا عليه هيچ شخصي در مباحث استفاده نکنيد.


رحماني فضلي برگزاري اين نشست ها را براي تحقق اهداف، گفتمان سياسي و شعارهاي دولت تدبير و اميد، مفيد و سازنده و در جهت خير و صلاح مردم عنوان کرد و ادامه داد: در وزارت کشور به لطف خداوند متعال تلاش ما بر اين نکته بوده است که وضعيت ثبات و برقراري آرامش عمومي را در کشور به عنوان وظيفه اصلي براي خود و به عنوان خواست مقام معظم رهبري و رياست جمهوري حفظ کنيم .


وزير کشور ايجاد ثبات، آرامش و تقويت اميد در جامعه را به عنوان وظايف اصلي وزارت کشور ياد کرد و اظهار داشت: با حفظ و رعايت اعتدال گرايي، در حوزه مبنايي و امور سياسي، اقتصادي و اجتماعي با روش تفاهم و تدبير کارها را به پيش برده ايم و تعامل با نمايندگان مجلس و نمايندگان ولي فقيه در عين حفظ قدرت و استقلال، از اهداف وزارت کشور بوده است.


رحماني فضلي با بيان اين که در هيچ استاني، اختلافي که مانع انجام کارها باشد، وجود ندارد، گفت : حفظ ثبات و آرامش در کنار هماهنگي و انسجام جزو مسايلي است که در کشور به آن نياز داريم و به دليل شرايط خاص بين المللي، حفظ انسجام و وحدت داخلي ما نقشي تعيين کننده در اقتدار کشور دارد و به همين منظور فرمانداران نبايد خود را درگير مسايل و کارهاي حاشيه اي کنند.


وي هدف دولت را سرعت بخشيدن به برنامه ها براي تحقق اهداف مورد نظر و در راس آن تقويت نشاط و ايجاد رضايتمندي در بين مردم به عنوان پشتوانه هاي اصلي براي حمايت از نظام مطرح کرد.وزير کشور از برگزاري انتخابات به عنوان مهم ترين پديده سياسي ياد کرد و وزارت کشور را حافظ جايگاه سياسي مردم در قدرت ناميد.


رحماني فضلي رعايت قانون در کشور را بر فرض اين که در جايي با منافع فردي و گروهي سازگار نباشد براي همه لازم دانست و گفت: بايد در کشور قانون را ولو اين که به ضرر ما باشد رعايت کنيم و قانون گرايي را به عنوان اصل قابل قبول مورد ملاحظه قرار دهيم .رييس شوراي امنيت کشور به فضاي خوب و مطلوب مرزها با وجود فشارهاي خارجي اشاره کرد و اظهار داشت : ما از نمره امنيتي بالايي در کشور برخوردار هستيم و امنيت پايه توسعه و ثبات است .


رحماني فضلي اصلي ترين مشکل مردم و جوانان را در شرايط کنوني موضوع اشتغال جوانان دانست و افزود : رفع اين معضل در گرو توليد و سرمايه گذاري و افزايش بهره وري به عنوان دو مساله مهم است و بنده به عنوان وزير توسعه گرا تلاش و اهتمام جدي خود را براي تشويق به سرمايه گذاري خواهم داشت .


وي توجه مديران کل سياسي در استان ها را به نهضت توليد با سه محور سرمايه گذاري، تشويق و افزايش بهره وري معطوف ساخت و اظهار اميدواري کرد که اين گونه نشست ها در سطوح منطقه اي و ملي و در حوزه هاي مختلف با توجه به تجربه ارزشمند مقيمي در حوزه فني و اجرايي بتواند در عمل موجب خير و منفعت براي مردم شود .




منبع: ایرنا


۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن