تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798560208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد نگاهی به پشت صحنه آشپزخانه هتل‌های کرمان در آستانه نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
نگاهی به پشت صحنه آشپزخانه هتل‌های کرمان در آستانه نوروز
چند روز مانده به سال نو دادخدا سالاری دادستان کرمان در راس هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان سرزده به آشپزخانه تعدادی از هتل‌های کرمان رفت و وضعیت بهداشتی این مراکز را مورد ارزیابی قرار داد.

خبرگزاری فارس: نگاهی به پشت صحنه آشپزخانه هتل‌های کرمان در آستانه نوروز



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تنها چند روز به آغاز سال نو و حضور گردشگران نوروزی در استان کرمان مانده است و به همین علت دادخدا سالاری دادستان کرمان در راس هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان به صورت سرزده به آشپزخانه تعدادی از هتل‌های شهر کرمان رفت تا از نزدیک در جریان وضعیت بهداشتی این مجموعه‌ها قرار گیرد.

تشکیل تیم ویژه بررسی امنیت غذایی و بهداشتی در کرمان بهمن‌ماه سال جاری تیمی ویژه در دادسرای کرمان به‌منظور حفظ امنیت غذایی مردم تشکیل شد تا حفظ امنیت غذایی و تغذیه مردم از اولویت‌های دادستانی کرمان باشد. این در حالیست که هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان از بهمن‌ماه تاکنون هفت مورد بازدید از اغذیه‌فروِشی‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و تالارهای پذیرایی شهر کرمان را داشته است. اما دادخدا سالاری دادستان کرمان در هفتمین بازدید هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان حضور داشت و از نزدیک پشت‌صحنه آشپزخانه تعدادی از هتل‌های کرمان را مورد بازدید قرار داد.

در آشپزخانه هتل‌های پرآوازه کرمان چه می‌گذرد؟ هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان ابتدا به یکی از هتل‌های پرآوازه شهر کرمان رفتند و آشپزخانه این مرکز اقامتی را مورد بازدید قرار دادند. کارکنان آشپزخانه این هتل مشغول شست‌وشوی کف آشپزخانه و ظروف بودند و از روپوش و کلاه مناسب هم استفاده کرده بودند. همچنین سردخانه، انبار و محل نگهداری ظروف این هتل هم مورد بازدید هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان قرار گرفت. مدیر این هتل در حالی که بخش‌های مختلف آشپزخانه این مجموعه اقامتی را به دادستان کرمان و هیئت همراه نشان می‌داد، اظهار داشت: همیشه در آستانه سال در هتل خانه‌تکانی می‌کنیم تا به بهترین نحو از مهمانان نوروزی پذیرایی کنیم.

هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان همچنین به سراغ یکی دیگر از هتل‌های معروف شهر کرمان رفتند و در حالی که کارکنان آشپزخانه این هتل در حال طبخ نهار بودند، از نزدیک روند فعالیت آنها را رصد کردند. این آشپزخانه هم از وضعیت بهداشتی مطلوبی برخوردار است و فقط تذکری در مورد نحوه نگهداری گوشت‌های موجود در سردخانه به مسئول این هتل داده می‌شود. مسئول این هتل فعال در کرمان با بیان اینکه ما از همه افراد رغبت بیشتری برای رعایت بهداشت در آشپزخانه هتل داریم، از آمادگی این مرکز اقامتی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد. اما هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان به یکی از رستوران‌های عرضه غذای ایرانی در یکی از خیابان‌های بالای شهر کرمان هم رفتند که یک بار دیگر هم مورد بازدید قرار گرفته بود.

بنا به گفته علی سیدی معاون دادستان کرمان تذکراتی که طی بازدیدهای گذشته به مدیر این رستوران داده شده بود مورد توجه قرار گرفته است و وضعیت این مجموعه بهبود مطلوبی را نشان می‌دهد. حتی مدیر این رستوران‌ها به تاثیر فعالیت هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: ما سیستم آشپزخانه رستوران را با توجه به تذکرات اعضای هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان تغییر داده‌ایم، چرخ گوشت جدیدی را خریداری کرده‌ایم و ظروف استیل هم خریداری شده است. مراکز غیربهداشتی اعمال قانون می‌شوند دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه بازدید هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان از آشپزخانه هتل‌های کرمان به جمع خبرنگاران آمد و اظهار داشت: همان طور که در گذشته به همشهریان قول داده بودیم در زمینه تامین امنیت غذایی مردم تلاش می‌کنیم و بر عرضه مواد غذایی نظارت داریم.

دادخدا سالاری ادامه داد: تاکنون هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان 48 مورد بازدید از رستوران‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی داشته است. وی با قدردانی از تلاش اعضای هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان خاطرنشان کرد: روند عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های کرمان مطلوب است. دادستان کرمان عنوان کرد: به طور قطع مراکز عرضه مواد غذایی که بهداشت را رعایت نکنند مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند و برای آنها تشکیل پرونده می‌دهیم و حتی ممکن است این مراکز پلمب شوند. بازدیدهای سرزده هیئت عالی بررسی امنیت غذایی کرمان ادامه می‌یابد سالاری تصریح کرد: بازدیدهای سرزده هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان تاثیر مطلوبی بر کیفیت خدمات‌رسانی مراکز عرضه مواد غذایی در شهر کرمان داشته است و وضعیت این مجموعه‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌هایی که غذای با کیفیت را به دست مردم می‌رسانند هم به طور قطع مورد تشویق و حمایت قرار می‌گیرند. بازرسی‌های هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان ادامه می‌یابد و به مدت زمان خاصی محدود نمی‌شود. گردشگران نوروزی با خیال راحت به کرمان سفر کنند به نظر می‌رسد، نظارت‌ها و بازدیدهای سرزده هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان موجب افزایش کیفیت مواد غذایی در شهر کرمان شده است و گردشگران نوروزی می‌توانند با خیالی آسوده به کرمان بیایند و از غذاهای خوشمزه و سالم استفاده کنند. -----------------------------
گزارش از: مهسا حقانیت
-----------------------------
انتهای پیام/80019/ب40

93/12/24 - 09:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن