تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زيبا كلام:۸۰ درصد كارهاي روحاني شبيه احمدي‌نژاد است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: زيبا كلام:۸۰ درصد كارهاي روحاني شبيه احمدي‌نژاد است
صادق زيباكلام كه از طرفداران دولت حال حاضر به شمار مي‌آيد، در گفت‌وگويي با اشاره به شباهت بعضي از رفتارهاي آقاي روحاني با رئيس‌جمهور سابق، گفت: خيلي وقت‌ها آقاي روحاني فيلش ياد هندوستان مي‌كند و به شدت كارهاي پوپوليستي احمدي‌نژادي را انجام مي‌دهد.
صادق زيباكلام كه از طرفداران دولت حال حاضر به شمار مي‌آيد، در گفت‌وگويي با اشاره به شباهت بعضي از رفتارهاي آقاي روحاني با رئيس‌جمهور سابق، گفت: خيلي وقت‌ها آقاي روحاني فيلش ياد هندوستان مي‌كند و به شدت كارهاي پوپوليستي احمدي‌نژادي را انجام مي‌دهد.
وي افزود: معتقد هستم 80 درصد كارهاي او (روحاني) ناشي از پوپوليسم است و 20درصد مثل احمدي نژاد رفتار نمي‌كند و سعي دارد كمي عالمانه‌تر مثل يك حقوقدان رفتار كند. براي اثبات اين حرف كافي است نطق‌هاي آقاي روحاني در 19 ماه گذشته را با سخنان آقاي هاشمي رفسنجاني مقايسه كنيد. خيلي كم ديده مي‌شود آقاي هاشمي رفسنجاني پوپوليستي صحبت كند. 90 درصد آنچه مي‌گويد در جهت بازگو كردن مشكلات است اما آقاي روحاني سر خمره پوپوليستي مي‌رود و به نظر من اين اصلا صحيح نيست.
 اين استاد دانشگاه با بيان اينكه در مورد يارانه‌ها روحاني اصلا حاضر نيست با مردم واقعيت را در ميان بگذارد، اظهار داشت: وي ترجيح مي‌دهد وضعيت به همين منوال باشد ولي به محبوبيتش خدشه‌اي وارد نشود. متأسفانه پولي كه براي يارانه نقدي سال آينده پرداخت مي‌شود تقريبا برابر با كل بودجه عمراني مملكت است و اين فاجعه است. زيباكلام خاطر نشان كرد: چرا آقاي روحاني جلوي آن(پرداخت نقدي يارانه‌ها) را نمي‌گيرد، براي اينكه نگران محبوبيتش است. مي‌گويد چرا كاري كند كه فردا در انتخابات مجلس و رياست جمهوري با كاهش رأي روبه‌رو شود.
 در واقع آقاي روحاني همانند آقاي احمدي نژاد مي‌خواهد پرداخت يارانه را به نفع خود مصادره مطلوب كند و خيلي برايش مهم نيست در 20 سال آينده چه بلايي سر مملكت مي‌آيد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن