تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804226110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروهک‌ ها به نیابت از آمریکا می جنگند/ راهبرد ما حفظ وحدت و تبعیت از رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گروهک‌ ها به نیابت از آمریکا می جنگند/ راهبرد ما حفظ وحدت و تبعیت از رهبری است


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: راهبرد جدید آمریکا جنگ نیابتی است و گروهک‌ های تکفیری داعش، طالبان و بوکوحرام به نیابت از آمریکا به جنگ با اسلام آمده‌ اند. راهبرد مردم ما حفظ وحدت، بصیرت‌ افزایی و تبعیت از رهبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرتیپ امیررضا پوردستان شنبه شب در یادواره 112 شهید ارتش شهرستان‌ های بانه و سقز که به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان فرماندهی کل قوا آماده هر گونه جانفشانی است.

وی با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در فرهنگ دینی ایرانیان تاکید کرد: خون شهیدان گرانقدر جریان، جنبش و حرکت روبه رشد را در جامعه ایجاد کرده است.

امیر پوردستان با اشاره به توطئه‌ های گوناگون علیه ایران اسلامی در برهه‌ های گوناگون از عمر 36 ساله نظام مقدس اسلامی گفت: توطئه‌ های استکبار جهانی علیه کشورمان تمام نشده است بلکه شکل آن به گونه‌های مختلف تغییر پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه، دشمن پیش‌تر با نقاب‌هایی چون حقوق بشر و دموکراسی به جنگ ما آمده بود، تصریح کرد: امروز دشمن نقاب را برداشته و با چهره‌ای تازه از تهدیدها رو به رو هستیم که بایستی متناسب با این تهدیدها ظرفیت‌های لازم را ایجاد کنیم.

پوردستان با یادآوری تاریخ مخالفت آمریکا با ایران اسلامی گفت: آمریکا از 23 بهمن 57 که ایران اسلامی واژه‌هایی چون ولایت فقیه، مردم‌سالاری دینی، نفی سلطه و مبارزه به استکبار را وارد عرصه نمود، براندازی انقلاب اسلامی را در سر پروراند.

وی موج وسیع ترور و بمب‌ گذاری، ایجاد غائله‌ ها و آشوب‌ ها در استان‌ های مرزی و جنگ ایران و عراق را از دیگر مواردی برشمرد که استکبار جهانی با هدف براندازی ایران اسلامی طراحی کرده بود.

امیر پوردستان همچنین با یادآوری تاریخ جنگ‌های شماری از کشورها تاکید کرد: در بیشتر جنگ‌ها از جمله کره، عراق و رژیم صهیونیستی آمریکا از یک طرف و شوروی از طرفی دیگر حمایت می‌کرد در صورتی که در جنگ ایران و عراق آمریکا و شوروی سابق برای شکست ایران در کنار هم علیه نظام نوپای اسلامی در کنار هم قرار گرفتند.

امیر پوردستان با بیان اینکه استکبار جهانی همواره از ادبیات و فرهنگ غنی ما به دلیل اینکه جهانی شود می‌ترسید یادآور شد: تحمیل جنگ عراق بر ایران برای این بود تا این فرهنگ از مرزها عبور نکند که این‌طور نشد و فرهنگ ایثار و شهادت ایرانیان به سرعت صادر شد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی می‌خواهد قدرتی به نام جهان اسلام شکل نگیرد، افزود: استکبار جهانی از وحدت شیعه و سنی می‌ ترسد و امروز خوشبختانه در میان برادران اهل تسنن و تشیع برادری موج می‌زند.

وی با عنوان اینکه، استکبار جهانی تغییر راهبرد داده، عنوان راهبرد جدید را جنگ نیابتی برشمرد و گفت: درست کردن گروهک‌های تکفیری داعش، طالبان و بوکوحرام از جمله این موارد است که این گروه‌ها با نیابت از آمریکا به جنگ با اسلام آمده‌اند.

امیر پوردستان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند، گفت: راهبرد مردم ما نیز حفظ وحدت، بصیرت‌ افزایی و تبعیت از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده است.

  منبع: فارس
 


یک شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن