تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820239696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست آنجلینا جولی درباره بحران سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: درخواست آنجلینا جولی درباره بحران سوریه
نماینده ویژه دفتر امور پناهندگان سازمان ملل متحد خواهان راهکاری سیاسی و مسالمت‌آمیز برای حل بحران سوریه شد.
آفتاب: آنجلینا جولی، کارگردان و بازیگر سرشناس آمریکایی و نماینده ویژه دفتر کمیسیونر عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد، راهکاری سیاسی، مسالمت‌آمیز و فوری برای حل مناقشات چهار ساله در سوریه ضروری است و واکنش بین‌المللی به این بحران تاکنون کافی نبوده است.


وی خاطرنشان کرد: این مسأله بسیار نگران‌کننده است که واکنش بین‌المللی از آنچه برای پایان دادن به بحران در سوریه ضرورت داشته، بسیار کمتر و ناکارآمدتر بوده است.


آنجلینا جولی گفت: مردم حق دارند که احساس سردرگمی و خشم نسبت به این موضوع داشته باشند که شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون نتوانسته به بدترین بحران قرن 21 واکنش نشان دهد.


نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از دولت‌های تمامی کشورها خواست اختلافات‌شان را کنار بگذارند و برای حل مسالمت‌آمیز بحران سوریه و کمک به هزاران آواره و پناهنده در این کشور بار دیگر تلاش کنند.


 به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،این چهره هالیوودی پیش‌تر نیز اظهاراتی راجع به مسأله سوریه داشته است. به عنوان مثال، اوایل آذر ماه امسال وی ناکامی در رهبری جهانی را عامل بحران انسانی در سوریه دانسته و گفته بود، اگر احساس کند ورودش به صحنه سیاست باعث تغییراتی می‌شود، ممکن است دست به این کار بزند. حدود یک سال پیش و در اسفند ماه سال 92 نیز این بازیگر آمریکایی از جامعه بین‌المللی خواسته بود برای پایان بخشیدن به بحران سوریه قوی‌تر عمل کند.






تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن