تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاهش 46 درصدي تلفات جاده اي استان سمنان در ايام نوروز 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۲۷ب.ظ)
كاهش 46 درصدي تلفات جاده اي استان سمنان در ايام نوروز 93 موج - جانشين فرمانده انتظامي استان سمنان از كاهش 46 درصدي تلفات جاده اي در ايام نوروز 93 در جاده هاي اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، «علي‌اکبر سليمانيان» در جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر نوروز 94 اظهار داشت: در ايام نوروز سال گذشته، 39 نفر و در ايام نوروز امسال، 21 نفر در جاده‌هاي استان سمنان کشته شدند.
وي از کاهش 21 درصدي تلفات جاده‌اي در 11 ماهه امسال در جاده‌هاي اين استان خبر داد و گفت: در اين مدت، 72 نفر در جاده‌هاي استان کشته شدند.
وي از برگزاري رزمايش ستاد هماهنگي خدمات سفر در بيست و پنجم اسفندماه امسال خبر داد و افزود: 321 نقطه استان نيز براي رفع نقص به دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط ابلاغ‌شده است.
استاندار سمنان نيز در اين جلسه خواستار بررسي و اعلام عوامل بروز تصادفات جاده‌اي در استان سمنان شد و گفت: تحليل اين موضوع در کاهش تصادفات جاده‌اي و رفع نقص مکان‌هاي خطرناک مؤثر است.
«محمد وکيلي» با تاکيد بر تأمين امنيت شهرها و جاده‌ها، اظهار داشت: در ايام نوروز علاوه بر تأمين امنيت مسافران جاده‌اي، بايد امنيت منازل هم استاني‌ها نيز تأمين شود.
وي بر آماده‌باش بودن بيمارستان‌ها نيز تاکيد کرد و گفت: بر وضعيت راه‌آهن و نحوه فروش بليت به مسافران بايد نظارت بيشتري شود.
استاندار سمنان کشيک 24 ساعته بانک‌ها را نيز خواستار شد و افزود: به مسافران نوروزي نيز بايد به نحو شايسته‌اي اطلاع‌رساني شود.
«حسين خواجه بيدختي» مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان نيز در اين جلسه برپايي ايستگاه شترسواري در مبادي ورودي و خروجي شهرستان‌ها، بازگشايي مکان‌هاي تاريخي، برپايي ايستگاه نقاشي ويژه کودکان، برگزاري تور استان گردي، برپايي بازارچه‌هاي صنايع دستي و ... را ازجمله برنامه‌هاي نوروزي اين اداره کل در ايام نوروز اعلام کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن