تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت بی سر و صدا یارانه سوخت نوروزی را حذف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: بنابر اظهارات رییس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور امسال می توانید عید را با کمال آرامش در خانه هایتان سپری کرده و پس از آن برای درمان بیماری ها و کمبودهای عصبی حاصل از عدم تفریح مناسب به پزشک مراجعه کرده و با یارانه درمان خود را درمان کنید!

به گزارش تراز ، علیرضا فیاض بخش رییس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور در مصاحبه ای اظهار داشته که همانند سال گذشته که دولت تدبیر و امید سهمیه سوخت نوروزی نداد، امسال نیز در برنامه، پرداخت سهمیه سوخت نوروزی وجود ندارد.

وی در ادامه علت عدم واریز سهمیه نوروزی را سوخت شدن بنزین دانسته در حالی که می توان هزینه ی این بنزین را به درمان اختصاص داد.

فیاض بخش با اشاره به اینکه برای اختصاص ۶۰ لیتر بنزین به هر خودرو به عنوان سهمیه سوخت نوروزی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه صرف می‌شود، گفت: اگر این رقم صرف کاری مانند خدمات درمانی بشود قطعا مردم راضی تر خواهند بود و کار موثرتری صورت گرفته ضمن اینکه با اختصاص این سهمیه مصرف را افزایش می دهیم اقدامی که در نقطه مقابل مسائل زیست محیطی و درمانی است.

عید امسال در خانه هایتان بنشینید!

اگر توانایی پرداخت هزینه برای بنزین آزاد ندارید امسال عید هم هماننده سال گذشته باید در خانه هایتان بنشینید. دولت تدبیر و امید تصمیم گرفته هزینه ی بنزین عیدانه سفرهای مردمی را به درمان اختصاص دهد.

امسال عید بعد از یک سال زحمت و دردسر و آلودگی و تورم باید در خانه هایتان بنشینید و تنها تفریحتان تماشای ویژه برنامه های نوروزی تلویزیون باشد.

بنابر اظهارات رییس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور امسال می توانید عید را با کمال آرامش در خانه هایتان سپری کرده و پس از آن برای درمان بیماری ها و کمبودهای عصبی حاصل از عدم تفریح مناسب به پزشک مراجعه کرده و با یارانه درمان خود را درمان کنید.

ذخیره یارانه سوخت برای کجا؟!

از ابتدای سال جاری تاکنون و با وجود اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، متوسط مصرف بنزین ایران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی دو درصدی را تجربه کرده است و به حدود ۷۰ میلیون لیتر در روز رسیده است.

مصرف بنزین به عنوان پرطرفدارترین فرآورده نفتی کشور از ابتدای سال جاری تاکنون در حالی رشدی حدود دو درصدی را تجربه می‌کند که دولت تدبیر و امید از ابتدای سال جاری تاکنون طرح‌های متعددی همچون افزایش قیمت این فرآورده استراتژیک نفتی به بیش از ۱۰۰۰ تومان، ابطال و ساماندهی سهمیه‌های بنزین با اولویت خودروهای عمومی و خدماتی و در نهایت عرضه دو نرخی بنزین با حذف سهمیه‌های بنزین ۴۰۰ تومانی را در دستور کار قرار داده است.
این مقدار صرفه جویی یارانه ای دولت قرار است چه موقعی به دست مردم برسد و هزینه شود و آیا باید مردم هزینه افت قیمت نفت و کمبود و کسری بودجه را بدهند؟


منبع: شفاف


شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 15:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن