تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798537744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الزام دولت به حذف‌یارانه ۵میلیون پُردرآمد درسال ۹۴ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: الزام دولت به حذف‌یارانه ۵میلیون پُردرآمد درسال ۹۴
شورای نگهبان به جمله حذف یارانه پردرآمدها در متن قانون بودجه 94 ایراد وارد کرده و خواستار ارائه شاخصی برای این موضوع شده است.
کد خبر: ۴۸۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴ - 13 March 2015


عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی منابع پرداخت یارانه نقدی در سال آینده خبر داد و گفت: بنابراین باید بیش از ۵ میلیون نفر از لیست دریافت یارانه حذف شوند که اجرای آن مستلزم شناسایی دهک‌های پردرآمد است.


به گزارش تسنیم از اصفهان‏، حمیدرضا فولادگر عصر دیروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون وضعیت یارانه‌ها در بودجه سال آینده کشور اظهار داشت: شورای نگهبان به جمله حذف یارانه پردرآمدها در متن قانون بودجه 94 ایراد وارد کرده و خواستار ارائه شاخصی برای این موضوع شده است.


وی با بیان اینکه بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها باید به همه خانوارهای ایرانی بر اساس میزان درآمد، پرداخت نقدی و غیر نقدی انجام شود‏، تصریح کرد: اجرای این قانون به دلیل مسائلی که در تعیین میزان درآمد خانوارها وجود داشته با مشکل روبرو شد.


عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با اشاره به کاهش 3 هزار میلیاردی از پرداخت نقدی یارانه‌ها در بودجه سال آینده دولت بیان کرد: به دولت اعلام شده یارانه‌ها از 42 هزار میلیارد تومان به 39 هزار میلیارد تومان کاهش یابد و ما به التفاوت آن را برای اشتغال هزینه کند که بنابراین باید بیش از 5 میلیون نفر از لیست دریافت یارانه حذف شوند که اجرای این حکم مستلزم شناسایی دهک‌های پردرآمد جامعه است.


وی افزود: در قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال 94، هزار و 200 میلیارد تومان برای کمک هزینه ازدواج، 5 هزار و 200 میلیارد تومان برای تولید و 4 هزار و 800 میلیارد تومان نیز برای سلامت و بقیه برای پرداخت نقدی کنار گذاشته شده است.


فولادگر با اشاره به تحقق 96 درصدی درآمدهای مالیاتی در سال 93 افزود: به گفته دولت 40 درصد فرار مالیاتی در کشور وجود داشته که باید بر همین مبنا مودیان جدید شناسایی شود.
عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در پاسخ به سئوال خبرنگاری پیرامون وضعیت بازنشستگان فولاد گفت: درآمدهای صندوق بازنشستگی فولاد مبارکه به هزینه‌هایش برابری نمی‌کند و 12 هزار و 500 میلیارد تومان بدهی علی‌الحساب دولت به این صندوق است.


وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی و یا دولتی‌کردن اقتصاد نیست، اظهار داشت: باید با انحصار از هر نوعی چه دولتی و چه بخش خصوصی مقابله کرده و همه مردم در اقتصاد دخالت داشته باشند که راه حل آن پیاده شدن سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی است.


فولادگر با اشاره به اقدامات مجلس برای اجرای بندهای 24 گانه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید تمام اعضای مجلس و کمیسیون‌ها در نظارت وارد شده و از ظرفیت نظارتی خود استفاده کنند و دولت نیز برنامه‌ها، خط مشی و شرح وظایف خود را درمورد اقتصاد مقاومتی اعلام کند.


وی با بیان اینکه دولت و مجلس برای تصویب لایحه رفع موانع تولید با یکدیگر همکاری کردند‏، افزود: لایحه رفع موانع تولید از ابتدای سال آینده اجرایی می‌شود که با اجرای این قانون مشوق‌های سرمایه‌گذاری بیشتر شده و بر مبنای آن هر کار جدید صنعتی، معدنی و خدماتی که منجر به اشتغال شود 5 سال نخست مشمول معاف از مالیات می‌شود.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز سد و دریاچه تونل سوم مانده است‏، خاطرنشان کرد: با این وزارت نیرو، بهشت‌آباد به جایی نمی‌رسد و ما به دنبال تشکیل کنسرسیوم غیر دولتی برای تامین مالی پروژه بهشت‌آباد با طرحی که مورد قبول همه باشد، هستیم چرا که وزارت نیرو نه اعتبار و نه اعتقادی به اجرای این پروژه داشته و اکنون بهشت‌آباد رها است.


وی با بیان اینکه 500 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد، گفت: میزان نقدینگی موجود در دست مردم معادل همین میزان و سرمایه‌های ایرانیان در خارج از کشور چندیدن برابر این عدد است که لایحه رفع موانع تولید و تنظیم مقررات باید بتواند موانع را برای کمک‌گرفتن از مردم و ورود آحاد جامعه در بخش اقتصادی بردارد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن