تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطهری درباره رفع حصر فقط سخنرانی می‌کند نه مناظره!


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: اگر حقیقتا ایشان حرفی برای گفتن دارد چرا در تریبون های عمومی و بدون اینکه کسی بتواند جوابش را بدهد صحبت می کند چرا نمی آید در دانشگاه بررسی شود که برچه اساس صحبت می کند و اگر جوابی دارد مطرح کند

به گزارش تراز ،مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) از دعوت علی مطهری برای حضور در مناظره با موضوع رفع حصر در این دانشگاه خبر داد و گفت: وی قبول نکرد و از طریق دفترشان به ما گفت آقای مطهری در این موضوع فقط حاضر است سخنرانی کند و حاضر به مناظره نیست!

موسوی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: از آقای مطهری برای حضور در مناظره با موضوع مورد علاقه شان یعنی رفع حصر دعوت کردیم ولی قبول نکرد دفترشان به ما گفت آقای مطهری در این موضوع فقط حاضر است سخنرانی کند و حاضر به مناظره نیست!

وی در این رابطه اظهار داشت: چند باری با آقای مطهری تماس گرفته شد و از وی برای حضور در مناظره دعوت به عمل آمد آقای مطهری در ابتدا گفت وقت ندارم بگذارید برای هفته بعد و از ما خواست به صورت مکتوب او را به مناظره دعوت کنیم.

وی ادامه داد: ماهم نامه ای تنظیم کردیم و برای اینکه مشکلاتی مانند تداخل برنامه و نداشتن وقت و...  وجود نداشته باشد تمامی روزهای هفته به جز پنجشنبه و جمعه که تعطیل است را به ایشان پیشنهاد کردیم تا هر وقت که دوست داشتند در مناظره حاضر شوند.

موسوی در پاسخ به این سوال که موضوع مناظره و طرف مقابل این مناظره چه کسی بود گفت: طرف دیگر مناظره حجت الاسلام جلیل محبی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان با موضوع «حصر سران فتنه» بود.

وی بیان داشت: از آقای مطهری خواستیم که شما که مدعی هستید و چنین مسائلی را در تریبون های عمومی  و مجلس و... بیان می کنید بیاید در جلسه مناظره تا به صورت علمی این موضوع مطرح شود که آیا از نظر حقوقی حصر توجیهی دارد یا نه.

وی تصریح کرد :ما منتظر جواب بودیم که جوابی نیامد لذا پیگیری های انجام شد و سرانجام دفتر وی آب پاکی را بردست ما ریخت و گفت آقای مطهری در مورد این موضوع مناظره نمی کند ما انتقاد کردیم که اگر حقیقتا ایشان حرفی برای گفتن دارد چرا در تریبون های عمومی و بدون اینکه کسی بتواند جوابش را بدهد صحبت می کند چرا نمی آید در دانشگاه به صورت علمی بررسی شود که برچه اساس صحبت می کند و اگر جوابی دارد مطرح کند؟

موسوی ادامه داد: با این حال دفتر ایشان بازهم اعلام کرد آقای مطهری در مورد این موضوع حاضر به مناظره نیست و حداکثر اگر پرسش و پاسخ دانشگاهی باشد ممکن است بیاید ولی برای مناظره نمی آید.

وی درپایان تاکید کرد:بعد از این ماجرا بود که آقای مطهری به شیراز رفتند و غائله های اخیر پیش آمد و خنده دار آنجاست که موضوعی که مطهری در مورد  آن در دانشگاه شیراز قصد صحبت داشتند آزادی بیان بود اگر حقیقتا آقای مطهری معتقد به آزادی بیان بود اجازه می داد دانشجویان در قالب مراسم مناظره صحبت های را بشنوند و قضاوت کنند.




منبع: خبرنامه دانشجویان ایران


شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 10:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن