تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان ادارات به مردم بی‌احترامی نکنند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسئولان ادارات به مردم بی‌احترامی نکنند
امام جمعه هشتبندی تذکری جدی به ادارات شهر هشتبندی در برخورد با مردم داد و گفت: مسئولان و کارمندان ادارات بدانند که کمترین حق مردم به عنوان ولی نعمتان ما در مراجعه به ادارات حفظ شأن آنهاست.
کد خبر: ۴۸۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰ - 13 March 2015


امام جمعه هشتبندی تذکری جدی به ادارات شهر هشتبندی در برخورد با مردم داد و گفت: مسئولان و کارمندان ادارات بدانند که کمترین حق مردم به عنوان ولی نعمتان ما در مراجعه به ادارات حفظ شأن آنهاست.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر هشت بندی با اشاره به بارش باران و رحمت الهی در منطقه، عنوان کرد: مردم از منابع آب مراقبت کنند و باید از هدر رفت منابع آب در منازل، کشاورزی و باغات جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی در خصوص برداشته نشدن تحریم ها در صورت توافق هسته ای، افزود: این حرفی است که مقام معظم رهبری  بارها درباره آن صحبت کرده اند و بیان کرده اند که اگر مساله هسته ای هم نباشد غربی ها بهانه دیگری نظیر حقوق بشر، حقوق زنان، حمایت از حزب الله، حماس ، عراق را مطرح می کنند و این مسائل را با استفاده از امپراطوری رسانه ای بزرگ نمایی می کنند.

امام جمعه شهر هشت بندی در ادامه گفت: تحریم ها با مذاکره برداشته نخواهد شد و هدف تحریم ها چیز دیگری است و هدف تحریم ها خسته کردن ملت بزرگ ایران از نظام اسلامی است.

حجت الاسلام بارانی بیان داشت: غربی ها تحریم ها را مرتبط با مسئله هسته ای کرده اند که این مسئله فریب و حیله ای  بیش نیست . روزی که غربی ها تحریم ها را مطرح کردند مسئله هسته ای در کار نبود. عدم ذلت پذیری ملت ایران دشمن را وارد به تحریم کرده است  و آنها برای مقابله با نظام اسلامی علاوه بر تحریم ها  موج اسلام هراسی و  اهانت به مقدسات اسلامی را در جهان راه  انداخته اند.

وی اضافه کرد: گره زدن تحریم ها به  مسئله هسته ای از سوی غربی ها بهانه ای بیش نیست و اینکه رهبر انقلاب فرموده اند نگران حیله های غربی ها در مذاکرات هستند به این دلیل است که این کشورها با انواع  نیرنگ ها وارد مذاکرات می شوند و هیچ گاه  دل آنها با اسلام و تعالیم اسلامی راضی نخواهد شد و ما باید در این خصوص مراقبت کنیم.

وی گفت: دشمن از مقابله با انقلاب اسلامی عاجز است و دلیل عجز آنها همین تحریم هاست و به خاطر اینکه نمی توانند مقابله کنند تحریم می کنند و دلیل ناکارآمدی تحریم های  آنها همین مذاکره کردن با این غرور و تکبر با ملت بزرگ ایران است . مذاکرات نشانه آن است که تحریم ها به بن بست رسیده است و این ها با تحریم هم  به نتیجه نرسیده اند و تیم مذاکره کننده با عزت و اقتدار مشغول مذاکره است و به احدی اجازه تحقیر ملت ایران را نخواهد داد.

امام جمعه شهر هشت بندی در ادامه با اشاره به اجلاسیه مجلس خبرگان و انتخاب  آیت الله  یزدی به عنوان رئیس جدید مجلس خبرگان، اظهار داشت: این انتخاب با درایت و دور اندیشی از سوی اعضای مجلس خبرگان صورت گرفت و نشان داد که اعضای مجلس خبرگان برای انتخاب رئیس مجلس خبرگان تحت فشار های بیرونی نبوده و ذره ای زاویه گیری از نظام اسلامی  را بر نمی تابند.

وی افزود: آیت الله یزدی از شخصیت هایی است که از ابتدای انقلاب از یاران دیرین امام و رهبری بوده و در تمام عرصه ها همواره حامی انقلاب  وارزش ها و اصول آن بوده و به حق جانشین شایسته ای برای آیت الله مهدوی کنی است.

حجت الاسلام بارانی گفت: جایگاه مجلس خبرگان جایگاه رفیعی در انقلاب اسلامی است و اعضای مجلس خبرگان ثابت کرده اند که همواره حامی انقلاب  و ارزش های  آن هستند.

امام جمعه شهر هشت بندی در ادامه هشدار و تذکری جدی به ادارات سطح شهر هشت بندی در برخورد با مردم داد و بیان داشت: مسئولان و کارمندان ادارات بدانند که کمترین حق مردم به عنوان ولی نعمتان ما در مراجعه به ادارات حفظ شأن آنها است  و باید در برخورد با مردم شان آنها حفظ شود.

وی گفت: گاهی دیده و شنیده شده است به صورت موثق که برخورد مناسبی با مردم در ادارات صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام بارانی خاطرنشان کرد: بی احترامی به مردم در نظام اسلامی اصلاً قابل چشم پوشی نیست و حتی اگر حق با ادارات است باید  با خوبی و احترام و رفتار حسنه با مردم برخورد شود.

امام جمعه شهر هشت بندی عنوان کرد: ما درهر مسئولیتی که هستیم برای نوکری و خدمت به مردم  مسئول هستیم  و نه اربابی بر مردم و گاهی کلماتی در برخورد با مردم به کار برده می شود که  انسان از گفتن آنها شرمنده می شود . این چه جملاتی است که از زبان برخی ها خطاب به مردم بیرون می آید. این یک هشدار جدی است  به عنوان خادم مردم به روسای ادارات و کارمندان آنها که نه خودشان و نه کارمندانشان حق توهین به مردم را ندارند  و اگر یک بار دیگر این قضیه اتفاق بیفتد این موضوع با ذکر نام مسئول در تربیون نماز جمعه به مردم اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام بارانی در ادامه با اشاره به روز بزرگداشت شهدا و سالروز تشکیل بنیاد شهید  به فرمان حضرت امام خمینی (ه) گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند امروز زنده نگه داشتن  یاد شهدا  کمتر از شهادت نیست و توجه به این جمله می تواند مسیر درست را در این رابطه  به جوانان و ملت ایران نشان دهد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید الگوی واقعی خود را بشناسند و با روحیات و حالات شهدای منطقه خود آشنا شوند  که این هم وظیفه مسئولان ، خانواده جوانان  و هم همت خود جوانان را می طلبد که با این الگوها بیشتر آشنا شوند.

امام جمعه شهر هشت بندی در ادامه با اشاره به سالروز درگذشت یادگار حضرت امام خمینی(ره)، گفت: ایشان چه قبل و بعد از انقلاب منشاء خدمات زیادی برای انقلاب بودند و همیشه یار همیشگی امام و رهبری و حلقه وصل مسئولین نظام با امام بودند و یکی از خصوصیات بارز ایشان ولایت مداری بود که هم در زمان امام و  هم در زمان مقام معظم رهبری به طور کامل آشکار بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن