تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816714977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين فرستنده‌ 6 کيلوات ديجيتال ساخت داخل کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۵۴ق.ظ)
با حضور استاندار گيلان بهره برداري شد؛ نخستين فرستنده‌ 6 کيلوات ديجيتال ساخت داخل کشور موج- زيبا کنار- نخستين فرستنده‌ 6 کيلو وات ديجيتال کشور، 5 فرستنده راديويي FM و سامانه‌ پرتال ارسال سيگنال ماهواره‌‌اي در مراسمي با حضور استاندار گيلان، معاون امور مجلس و استان هاي صدا و سيماي کشور و جمعي از نمايندگان و مديران استان در مجتمع زيباکنار رشت به بهره‌برداري رسيد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از زيباکنار، محمدعلي نجفي در آيين بهره‌برداري از اين پروژه‌ها با اشاره به توانمندي‌هاي متخصصان ايراني در خلق دستاوردهاي ارزشمند براي کشور اظهار کرد: همت و پشتکار متخصصين توانمند کشور موجب شد تا هر روز کارهاي جديد و ارزشمندي را در استان و کشورمان شاهد باشيم.
وي با اشاره به اينكه بهره برداري از اين طرح ها نشانگر کم اثر بودن تحريم‌ها در خودکفايي کشور در ساخت انواع فرستنده‌ها است، گفت: تلاش نيروهاي متخصص و نخبه‌ کشورمان و شرکت‌هاي دانش بنيان سبب شده است تا در جنگ رسانه‌اي با دشمنان انقلاب از لحاظ سخت افزاري که به دليل تحريم‌ها آسيب پذير بوديم به نقطه‌ي اطمينان خاطر برسيم.
نماينده عالي دولت در گيلان با قدرداني از نقش صدا و سيماي استان در همراهي با برنامه‌هاي توسعه محور دولت و حضور در عرصه‌هاي مختلف نظير هفته‌ دولت، دهه‌ فجر، بحران خشکسالي، بحران برف سال گذشته، مسائل زيست محيطي و تعطيلات نوروزي گفت: از رسانه‌ي ملي انتظار داريم در تکميل پوشش ديجيتال استان که هم اکنون 85 درصد جمعيت گيلان را شامل مي شود و تکميل ساختمان جديد صدا و سيما اعتبار لازم را بگذارد و ما هم کمک مي‌کنيم.
وي با بيان اينكه خوشبختانه صدا و سيماي گيلان در بخش‌هاي خبر، راديو و سيما بارها مقام نخست کشوري را به خود اختصاص داده است که آخرين مورد آن روز گذشته بود که شبکه‌ باران به عنوان سيماي برتر کشور مجدداً انتخاب شد، گفت: وجود چنين توانمندي‌هايي در استان، شايستگي‌هاي گيلان براي جذب اعتبارات بيش‌تر و تبديل شدن به قطب توليد فيلم‌هاي سينمايي فاخر و برنامه‌هاي جذاب و پرنشاط را نشان مي‌دهد و از ظرفيت‌هاي ارزشمند گيلان در توليد برنامه‌هاي فاخر و معرفي هر چه بيش‌تر استان بهره‌ي بيش‌تري در کشور انجام پذيرد.
دكتر نجفي با بيان اينكه گيلان استان خبر خيز است و دفاتر خبري به توليد برنامه‌هاي پرمحتوا و سرعت در انتقال رويدادها کمک مي‌کند، افزود: انتظار داريم رسانه‌ي ملي دفاتر خبري در گيلان را افزايش دهد؛ به ويژه در شهرستان هاي غرب استان که فقط در آستارا داير است نيز به دليل بعد مسافت ايجاد شود و ما هم در تهيه‌ زمين هم از طريق شهرداري‌ها و فرمانداري‌ها کمک مي‌کنيم.
معاون امور مجلس و استان هاي رسانه ملي نيز د راني مراسم اظهار کرد: در حال حاضر حدود 165 شبکه راديو و تلويزيون در سطح منطقه، ملي و بين المللي در حال توليد و پخش برنامه در کشورمان هستند.
حجت الاسلام موسوي مقدم توليد فرستنده 6 کيلووات ديجيتال را در گيلان يک رکورد دانست و افزود: در گيلان موفقيت‌هاي بزرگي در بخش صدا و سيما صورت پذيرفته است و در مدت اخير با پشتيباني و حمايت استاندار گيلان اقدامات خوبي انجام شد.
معاون امور استان هاي رسانه ملي گفت: گيلان علاوه بر توسعه کمي و فني در بحث محتوا نيز پيشتاز بوده و اميدواريم اين شتاب که شاهد هستيم در تمامي بخش‌ها توسعه يابد.
محسن نصر پور، مدير كل صدا و سيماي مركز گيلان، نيز در اين مراسم افزود: براي ساخت فرستنده‌ 6 کيلوات ديجيتال ساخت متخصصان داخلي کشور 30 ميليارد ريال که فناوري آن در اختيار چند کشور محدود است و همچنين 5 فرستنده‌ FM پرقدرت 20 ميليارد ريال و سامانه‌ SNG 20 ميليار ريال هزينه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن