تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819488440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی فعالیت های فرهنگی و تربیتی مدارس گل تپه در ماه بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بررسی فعالیت های فرهنگی و تربیتی مدارس گل تپه در ماه بهمن خبرگزاری پانا: یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه ی گل تپه با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۱ اسفند ساعت 11:15

خبرگزاری پانا+



   به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه ابراهیم دهقانی خواه، بخشدار گل تپه با ابراز رضایت از برنامه و آئین های ویژه سالگشت پیروزی انقلاب، خدمات و فعالیت های فرهنگی ادارات بخش و به ویژه آموزش و پرورش منطقه در عرصه ی شکوهمندی راهپیمایی 22 بهمن، را قابل تقدیر دانست.
   دهقانی خواه ریشه کنی معضل بی سوادی را مهم ترین دغدغه فرهنگی منطقه خواند و افزود : بیشترین آمار مربوط به بی سوادی به دلیل دورافتادگی روستاها، در این نقاط وجود دارد که امیدواریم به مدد هم اندیشی ها و تصمیمات مناسب ستاد پشتیبان و تلاش و پشتکار همه مجریان امر، اقدامات عاجل در زمینه تحت پوشش قرار دهی آموزشی طیف هدف، صورت بپذیرد.
   رییس آموزش و پرورش گل تپه نیز با اشاره به فعالیت های فرهنگی و تربیتی بزرگداشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در منطقه، راهپیمایی باشکوه و با صلابت روز 22 بهمن امسال اهالی ولایت مدار منطقه ی گل تپه را نشانه درایت سیاسی و شعور بالای اجتماعی و فرهنگی مردمان این منطقه عنوان کرد.
  وی در گزارشی به تشریح فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح مدارس این منطقه پرداخت و در این زمینه تصریح کرد: بیش از 50 مراسم و آئین در روزهای پیروزی با مشارکت مدیران، مسئولین و دانش آموزان در منطقه به اجرا درآمد و همزمان با آن نمایشگاههای فرهنگی در رده آموزشگاهی و منطقه ای برپا گردید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن