تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار منطقه هفت از پايان احداث فاز يک پارک امام علي (ع) خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۹ق.ظ)
شهردار منطقه هفت از پايان احداث فاز يک پارک امام علي (ع) خبر داد موج - عمليات احداث فاز يک پارک امام علي (ع) پايان يافت.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه، پژمان پژوهنده، شهردار منطقه، با اعلام اين خبر افزود: فاز اول اين پارک به مساحت 7000 مترمربع در حال اتمام است که اميد مي رود با اتمام فازهاي بعدي اين پارک و نيز ايجاد فضاهاي سبز ديگري در حاشيه بلوار امام علي (ع) بتوانيم چشم اندازي زيبا و درخور شهر کرمانشاه بوجود آوريم.
پژوهنده در ادامه با اشاره به اهداف اين پروژه افزود: اين منطقه با هدف افزايش سرانه فضاي سبز، ايجاد منظر شهري سرسبز و زيبا و متنوع، تلطيف هواي شهر، توزيع خدمات رفاهي و تفريحي مناسب براي شهروندان و مسافران با هدف توسعه پايدار شهري در اين بخش از شهر، اقدام به احداث پارک امام علي (ع) کرد.
وي در ادامه از اقدامات صورت گرفته در اين پروژه گفت: اين پارک با مشخصاتي نظير کاشت چمن، انواع گلکاري، نهال، نصب چراغ، پروژکتور، کابل کشي روشنايي، آلاچيق، باربي کيو، نيمکت، لوله گذاري شبکه آب، ايجاد تراس گل، و نصب وسايل ورزشي، تجهيز شده است.
شهردار منطقه در پايان با اشاره به اينکه تمامي عوامل عمراني و خدماتي منطقه با جديت در پروژه پارک امام علي (ع) مشغول مي باشند افزود: بزودي فاز دوم و سوم اين پارک افتتاح شده و در اختيار شهروندان عزيز قرار خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن