تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821083545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقاي شهردار دستور را سريعا اجرا کنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۲۷ق.ظ)
انتظار، دستور و پيشنهادات رهبري: آقاي شهردار دستور را سريعا اجرا کنيد هر آنچه از بستر و جايگاه ولايت امر مسلمين مطرح و جاري مي‌شود، از نظر قوانين، شرع و قواعد سياسي لازم‌الاجرا است.
نظام جمهوري اسلامي بر مبناي حاکميت و ولايت مطلقه فقيه پايه‌گذاري شده است. به اين معنا که هر آنچه از بستر و جايگاه ولايت امر مسلمين مطرح و جاري مي‌شود، از نظر قوانين، شرع و قواعد سياسي لازم‌الاجرا است؛ اگرچه متأسفانه چالش‌هايي در پذيرش و انجام نظرات، دستورات و پيشنهادات وجود دارد و آن اين که:
1 ـ قرائت متفاوت مجريان و سلسله‌مراتب فرمايشات، موجب تقسيم آن‌ها به دستور، نظر، پيشنهاد و انتظار مي‌شود و شايد خود را صرفاً در قبال دستورات، آن‌هم با تأخير مکلف مي‌دانند.
2 ـ فرمايشات با عکس والعمل هاي شعاري مواجه و به مرور زمان گاهي فراموش مي‌شود. اما متأسفانه در نظام اجرايي، ساختار فرهنگي، ساختار نظارتي و حتي رسانه‌ها تکليفي بايسته و جدي بر مطالبه ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري وجود نداشته و يا همتي جدي بر آن نمي‌کنند.
اشتباه نشود؛ نمي‌خواهيم کسي را به بي توجهي به دستورات و نظارت ولايت امر مسلمين محکوم کنيم و يا خداي ناکرده مُهر ضد ولايت فقيهي بر کسي بزنيم. اما انتظار اصلي اين است که اجازه ندهيم به فرمايشات ايشان به هر نوع، اعم از دستور، رهنمود، ميل، انتظار و نظر شخصي به قدري بي توجهي شود که به گله و تاکيد مجدد و يا چندباره برسد.
نبايد فراموش کنيم که جايگاه ولايت فقيه، جايگاهي صرفاً سياسي نيست بلکه مقدم بر سياست به نيابت از امام زمان (عج) است؛ پس اما و اگر ندارد و بايد انجام شود. البته اين تقيّد منافاتي با انعکاس اطلاعات صحيح و نظرات دقيق کارشناسي آن هم با جرأت و شهامت به محضر مقام معظم رهبري ندارد.
نظر و دستورات اخير مقام معظم رهبري در خصوص محيط زيست، زمين خواري و کوه خواري جداً قابل پي گيري است. اين فرمايشات مبناي ارزيابي مردم، رسانه‌ها و همکاران رسانه اي من از عملکرد قوه مقننه، به لحاظ به روز رساني قوانين و مقررات و البته نظارت بر اجراي آن‌ها، قوه قضائيه جهت قاطعيت در برخورد با خاطيان (مجرمان) و قوه مجريه به دليل اجراي برنامه‌ها، سياست‌ها و اقدامات ِلازم است.
اما يک پيشنهاد به عنوان يک نمونه کوچک؛ با توجه به بذل و بخشش حاکمانه نسبت به زمين شرق تهران که از نظر مالکيت منطقه بسيار مهم است، شهردار تهران که به عنوان يک سرباز انقلابي و نظامي با سابقه و مديري سياست مدار محسوب مي‌شود، بي درنگ و طبق دستور، زمين مورد نظر را تصرف و براي استفاده عموم آماده کند. (همان طور که در مورد بوستان ولايت اين اتفاق افتاد)
اميدوارم همکاران رسانه اي من هريک قسمتي از دستورات مقام معظم رهبري را به عنوان مطالبه حاکميت و مردم، با جرأت و جسارت پي گيري کنند و بدانند پي گيري مطالبات مقام معظم رهبري در هر قالب و شيوه اي، هرگز نمي‌تواند مورد اعتراض و شکايت ديگران قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن