تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرخصي فرمانداران، شهرداران و مديران دستگاه هاي اجرايي گيلان در نوروز لغو است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۲۷ب.ظ)
استاندار گيلان: مرخصي فرمانداران، شهرداران و مديران دستگاه هاي اجرايي گيلان در نوروز لغو است استاندار گيلان عصر امروز در نشست ستاد اجرايي هماهنگي خدمات سفر گفت: تلاش کنيد فضاي ايمن، شاداب و با شور و نشاط و آرام در نوروز براي مردم فراهم شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمد علي نجفي در اين نشست با تأکيد بر فعال سازي ستادهاي اجرايي هماهنگي خدمات سفر مسئله‌ي امنيت سفر را متذکر شد و گفت: برقراري نظم و تأمين امنيت عمومي و رعايت هوشياري و انجام اقدامات امنيتي و مراقبتي براي ايام نوروز مورد توجه‌ي بيش‌تر قرار گيرد.
وي افزود: بايد تلاش کنيم در اين ايام بر مشکلات مردم افزوده نشود و در نوروز صدمات سفر به شدت کاهش يابد.
نماينده عالي دولت در گيلان خاطر نشان کرد: درست است با تلاش و زحمات دولت تدبير و اميد آمار بيکاري و تورم در استان گيلان کاهش يافته است اما کاهش اين آمارها که صحيح و مستند نيز است به معني حل تمام مشکلات مردم نيست چرا که اگر اين مشکلات بصورت کامل حل شده بود ما از کاهش اين آمارها سخن نمي‌گفتيم از اينرو تلاش کنيد در نوروز بر مشکلات مردم که کم نيست افزوده نشود و آنان نوروزي آرام و پر نشاط داشته باشند.
نجفي با اشاره به اينکه بخشي از نوروز با ايام فاطميه همزمان شده است گفت: مردم ما به خوبي نشان دادند که شأنيت اين ايام را رعايت مي‌کنند و بايد تلاش کنيم فضايي فراهم کنيم تا نوروزي با شور و نشاط و آرامش داشته باشيم.
رئيس شوراي تأمين استان با اشاره به اينکه بالاي 50 درصد از سرقت‌هاي نوروزي توسط معتادين سابقه‌دار انجام مي‌پذيرد گفت: تلاش شود در اين ايام به زندانيان بنام و سابقه‌دار مرخصي داده نشود.
استاندار گيلان همچنين خواستار جمع‌آوري معتادين و متکديان احتمالي در سطح شهرها شد و افزود: اگرچه اين پديده در گيلان کمتر ديده مي‌شود امّا مراقبت کنيم تا فضايي مناسب از استان در معرض ديد عموم قرار گيرد.
نجفي به ذخيره سازي مناسب کالاها و ارزاق عمومي نيز اشاره کرد و گفت: کنترل و تنظيم بازار کالا و خدمات و نظارت جدي بر کيفيت و قيمت کالاها و نرخ انواع خدمات در نوروز تشديد شود و بصورت مستمر انجام پذيرد.
وي آماده سازي و بهسازي مساجد و اماکن بين راهي را نيز بسيار مهم دانست و ابراز داشت: متأسفانه برخي از اين اماکن از وضعيت مناسبي برخوردار نيستند.
استاندار گيلان با اشاره به اهميت استقرار پايگاه‌هاي امداد و نجات به ميزان مورد نياز در جاده‌هاي استان افزود: کليه مراکز درماني نيز در ايام آماده باش باشند.
نجفي بر فعال سازي جايگاه‌هاي عرضه سوخت و شوراي ترافيک استان هم تأکيد کرد و اعمال مراقبت‌هاي جدي و به کارگيري همه‌ي تلاش‌ها در راستاي جلوگيري و کاهش تصادفات جاده‌اي را خواستار شد.
وي با بيان مرخصي فرمانداران، شهرداران و مديران دستگاههاي اجرايي در نوروز لغو است گفت: باتوجه به اينکه همواره در نوروز احتمال بارش باران شديد وجود دارد شوراي هماهنگي مديريت بحران نيز در اين ايام آماده باش باشد.
استاندار شبکه‌هاي بانکي استان را نسبت به فعال سازي و راه‌اندازي کليه دستگاه هاي خودپرداز ملزم کرد.
نماينده عالي دولت با اشاره به اهميت معرفي ظرفيت‌هاي گردشگري از رسانه‌ها و تهيه برنامه‌هاي خوب از صدا و سيما در اين ايام خواستار فعال‌تر شدن راديو گيلان شد.
وي همچنين تأکيد کرد: مراکز اطلاع رساني و راهنمايي گردشگران در مبادي ورودي شهرها و مناطق پر بازديد نيز استقرار يابند.
استاندار گيلان آماده سازي، پاک سازي و توجه به محيط زيست را نيز به عنوان نکته مهم ديگر تأکيد کرد و گفت: پاکيزگي شهرها وظيفه‌ي مهم شهرداري‌ها است.
در اين نشست همچنين هر کدام از مديران استان به ارائه گزارشي درخصوص تمهيدات سفرهاي نوروزي پرداختند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن