تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815592299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلمپ 106 واحد تولیدی در قم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پلمپ 106 واحد تولیدی در قم قم - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم، از پلمپ 106 واحد تولیدی به خاطر تخلفات بهداشتی در اسفندماه جاری خبر داد.


به گزارش ایرنا، محسن اروجی روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائران نوروزی در حرم حضرت معصومه(س) در تبیین اقدامات انجام شده از سوی مرکز بهداشت استان به عنوان یکی از اعضای کمیته این ستاد تصریح کرد: این مرکز طرح نظارتی خود ویژه ایام نوروز را از اول اسفندماه جاری آغاز کرده و تا پانزدهم فروردین ماه 94 ادامه می دهد.
مسوول کمیته امداد و درمان ستاد تسهیلات نوروزی استان قم با بیان اینکه این مرکز در این مدت، سه هزار و 308 بازدید از مراکز تولید موادغذایی و پروتینی انجام داده است، افزود: در این مدت 106 واحد متخلف شناسایی و دستور پلمپ آنها صادر شده و برای آنها در مراجع و محاکم قضایی تشکیل پرونده شده است.
اروجی همچنین با اشاره به آماده باش شش بیمارستان در ایام نوروز، تصریح کرد: متخصصان این مراکز درمانی به صورت 24 ساعته و تمام وقت آماده ارایه خدمات به مردم و زائران نوروزی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در کمیته امداد و درمان ستاد تسهیلات نوروزی به برخی از مشکلات و کمبودها اشاره کرد و افزود: در حالی که طبق هماهنگی های قبلی قرار بود تا در محور قم - گرمسار کانکس و محل ثابتی برای استقرار اکیپ های اورژانس و آتش نشانی فراهم شود، این امر تاکنون تحقق نیافته است.
مدیرکل مدیریت بحران قم همچنین با تاکید بر نبود مکان ثابتی برای مستقر شدن اورژانس در محدوده حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، خواستار انجام اقدامات لازم از سوی مسوولان برای رفع این مشکلات شد.ک/3
7403 / 1175



19/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن