تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802255454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران به استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی کشورهای منطقه احترام می‌ گذارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی: ایران به استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی کشورهای منطقه احترام می‌ گذارد خبرگزاری پانا: حجت الاسلام یونسی گفت: سیاست اصلی ایران احترام به ثغور و مرزهای ملی و تمامیت ارضی سایر کشورهاست و هیچگاه به دنبال توسعه طلبی و تجاوز نبوده است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۹ اسفند ساعت 15:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه آنچه در رسانه ها در مورد کشور عراق از وی نقل شده است موضوعی تاریخی و فرهنگی است، اظهار داشت: مطلبی که در مورد عراق در رسانه از قول بنده نقل شده موضوعی تاریخی و تمدنی در زمان ساسانیان، اشکانیان و هخامنشیان بوده و در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران با هرگونه مرزشکنی، تجاوز و دخالت در امور داخلی سایر کشورها مخالف بوده و هست و رویکرد و سیاست اصلی ایران احترام به استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی عراق و سایر کشورهای منطقه است و همواره این موضوع مورد توجه جمهوری اسلامی ایران بوده است. وی با بیان اینکه امروز مردم و دولت قانونی عراق به کمک ایران و سایر کشورهای منطقه برای حفظ تمامیت ارضی خود نیاز دارند تاکید کرد: ایران به درخواست مردم و دولت قانونی عراق بصورت عملی در حد مشاوره و ارسال کمک پاسخ داده است هرچند سایر کشورها به صرف شعار اکتفا کرده و قدمی برنداشته اند. وی با اشاره به اینکه ایران با کشورهای منطقه از جمله عراق، افغانستان، تاجیکستان و سایر کشورهای همسایه دارای یک وحدت تاریخی و فرهنگی است، اظهار داشت: کشورهای منطقه با همکاری و با تشکیل یک اتحادیه می توانند در مقابل توسعه طلبی خارجی مقابله کنند. دستیار رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی ادامه داد: کشورهای منطقه در طول تاریخ و در زمان ساسانیان، اشکانیان و هخامنشیان جزو یک امپراطوری بوده اند و این امر نشان دهنده اشتراکات فرهنگی و تاریخی بالای این کشورها است و تشکیل اتحادیه فلات ایران به معنای این نیست که این امپراطور باید زنده شود بلکه آنچه می تواند شکل بگیرد همکاری، وحدت و گسترش روابط متقابل در تمامی زمینه ها بین کشورهای منطقه همزمان با حفظ استقلال و تمامیت ارضی آنهاست و ما باید از هماهنگی و شباهت و اشتراکات فرهنگی و تاریخی موجود برای توسعه ، وحدت و همکاری بهره ببریم. وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره با تبلیغ ایران هراسی تلاش می کنند از نفوذ و جایگاه ایران در میان کشورها و ملت های منطقه جلوگیری کنند، اظهار داشت: دشمنان ایران همواره نگران کمک های ایران به کشورهای منطقه هستند و سعی می کنند با متهم کردن ایران از نفوذ ایران جلوگیری کنند چرا که ایران همواره دشمن اصلی اسراییل و تروریسم و جریانات تکفیری در منطقه بوده و هست و در مقابل این جریانات به کمک کشورهای منطقه نیز شتافته است. یونسی با تاکید بر اینکه ایران هرگز به دنبال توسعه طلبی و تعدی و تجاوز نبوده است گفت:ایران در طول تاریخ مورد تعدی و تجاوز قرار گرفته و هیچگاه به دنبال توسعه طلبی و تجاوز نبوده و سیاست اصلی ایران احترام به ثغور و مرزهای ملی و تمامیت ارضی سایر کشورهاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن