تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802818030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو: ايران کشورهای منطقه را يکی پس از ديگری می‌بلعد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


تکرار اظهارات ضدایرانی در نشست آیپک؛
نتانیاهو: ايران کشورهای منطقه را يکی پس از ديگری می‌بلعد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت شایعاتی که درباره تیره شدن و تضعیف مناسبات اسراییل و آمریکا منتشر شده است نه تنها خام بلکه اشتباه است.



  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه "الجزیره" عصر امروز سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی را پخش کرد.   نخست وزیر اسراییل در سخنرانی خود در نشست ایپک ادعاهای خود درباره ایران را تکرار کرد و ایران را حامی تروریسم توصیف کرد.     نتانیاهو با اشاره به اختلافات تل آویو و واشنگتن بر سر برخی موارد، پایان روابط آمریکا و اسرائیل را  نادرست دانست و در عین حال تاکید کرد که در سخنرانی خود در کنگره درباره تهدیدهای ایران روشنگری خواهد کرد.    

    به گزارش (irib)، نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه آیپک مدعی شد که  ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است!
نتانیاهو در توضیح ادعاهای واهی خود افزود: ایران تروریست ها را در هر پنج قاره آموزش می دهد و عامل ایجاد وحشت در همه جهان است. ایران بدون سلاح هسته ای این کارها را انجام می دهد و اگر به سلاح هسته ای دست پیدا کند چه کارهایی انجام خواهد داد. ایران تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است و سلاحی که می تواند با آن اسرائیل را نابود کند سلاح هسته ای است و ما نباید اجازه دستیابی این کشور به سلاح هسته ای را بدهیم.     وی خواستار آن شد که اسرائیل  یک مسئله فراحزبی در آمریکا باقی بماند. نتانیاهو همچنین از حمایتهای اوباما از اسرائیل قدردانی کرد.     رئیس دولت صهیونیسی گفت: من در سخنرانی امروز درباره مضمون سخنرانی خود در کنگره آمریکا سخن نخواهم گفت، بلکه به هدف این سخنرانی اشاره می کنم.    

 
نتانیاهو افزود: روابط ما با آمریکا در هر دهه بیش از پیش گسترش پیدا می کند و این روند ادامه خواهد داشت. من از رئیس جمهور آمریکا و سیاست های دولت او انتقاد نخواهم کرد. آمریکا به کمکهای سخاوتمندانه نظامی خود به اسرائیل ادامه می دهد و ما در تابستان سال گذشته شاهد اهمیت این کمک ها بودیم.     وی همچنین گفت: شایعاتی که درباره تیره شدن و تضعیف مناسبات اسرائیل و آمریکا منتشر شده است، نه تنها خام، بلکه اشتباه است.     نتانیاهو از اعضای جمهوری خواه و دموکرات کنگره آمریکا قدردانی و تشکر کرد و گفت: اسرائیل به هیچ وجه دوستانش را فرامش نمی کند.     وی در ادامه اعتراف کرد که  بین تل آویو و واشنگتن درباره اینکه ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد هماهنگی است، اما در شیوه اقدام اختلاف نظر وجود دارد.    

    وی با تکرار ادعاهای ضدایرانی‎اش گفت: برنامه هسته ای ایران خطری برای ما و همه جهان است و ما با قدرت در برابر چنین خطری خواهیم است.  
نتانیاهو افزود: زمانی که ملت یهود در برابر کسانی که می خواهند آن را نابود کنند عاجز بود، پایان یافته است و هرگز به چنین دوره ای بازنخواهیم گشت. ما امروز توانایی دفاع از خود را داریم. ما و آمریکا باید از تمدن مشترک خود در برابر تهدیدات مشترک دفاع کنیم.     وی در ادامه مدعی شد که نظام ایران موجودیت اسرائیل را تهدید می کند و عامل صدور تروریسم به سراسر جهان است.    

 
نتانیاهو گفت: نظام ایران در حال تقویت توان خود برای دستیابی به سلاح هسته ای است. آمریکا و اسرائیل توافق نظر دارند که ایران نباید به سلاح هسته ای دست پیدا کند، اما اختلاف ما درباره بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است. این نوع اختلاف نظرها بین متحدان نزدیک هم طبیعی است.  
وی خاطرنشان کرد: آمریکا کشور بسیار بزرگی است، اما اسرائیل کشور بسیار کوچکی است. آمریکا در منطقه امنی قرار دارد، اما ما در منطقه ناامنی زندگی می کنیم. آمریکا به حفظ امنیت خود توجه دارد، اما توجه ما به حفظ هویت اسرائیل است. ایران یکی پس از دیگری کشورهای منطقه خاورمیانه را می‎بلعد.     511  



۱۱/۱۲/۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن