تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803367946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسناد فاش شده ثابت می‌‏کند نتانیاهو جنگ‌‏افروز است/ ایران عامل ثبات و یکی از دموکرات‌‏ترین کشورهای منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راشاتودی گزارش داد:
اسناد فاش شده ثابت می‌‏کند نتانیاهو "جنگ‌‏افروز" است/ ایران عامل ثبات و یکی از دموکرات‌‏ترین کشورهای منطقه است
برای کسانی که از تاریخچه ایجاد تبلیغات منفی نتانیاهو علیه ایران آگاه هستند و از افشاگری‏های اسنودن مطلع‌‏اند، این اسناد جاسوسی فاش شده حرف جدیدی برای گفتن ندارد.



اسناد فاش شده سرویس‏های اطلاعاتی ثابت می‏کند که نتانیاهو جنگ‌‏افروز است/ ایران باعث ثبات منطقه و یکی از دموکراتیک‏ترین کشورهای خاورمیانه است/ نتانیاهو نمی‏خواهد مذاکرات برنامه صلح‏آمیز هسته‏ای ایران پیشرفتی داشته باشد
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودی، برنامه‌های فاش شده سرویس‏های اطلاعاتی نشان دهنده حقیقت برنامه صلح آمیز هسته‌‏ای ایران است؛ مسئله‌‏ای که دائماً توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مورد اغراق و تحریف قرار گرفته است.


در سپتامبر 2012، نتانیاهو، دروغ‏های "تونی بلر" بعنوان جنایتکار جنگی را که ادعا می‏کرد عراق سلاح‏های کشتارجمعی دارد، تکرار می‏کرد. او مدعی شده بود که ایران در شرف ساخت بمب هسته‏‌ای است و این گونه تلقین می‏کرد که ایران به سطحی از غنی‌‏سازی اورانیوم رسیده است که می‏تواند سلاح هسته‌‏ای تولید کند. 


با این حال، روابط بین موساد و آفریقای جنوبی تصدیق می‏‌کند که ایران برای تولید سلاح هسته‌ای(!) هیچ تحرکی ندارد که این به زبان ساده به این معناست که سخنان نتانیاهو توسط سرویس‏های جاسوسی خودش نیز رد می‏شود.


این دروغ در مورد مقاصد هسته‏‌ای ایران توسط خیلی از رسانه‌‏ها منتشر شده و هنوز نیز در حال انتشار است. با این که ایران در چند صد سال گذشته به هیچ کشوری حمله نکرده است، به عنوان یک تهدید ذاتی برای اسرائیل و صلح جهانی معرفی می‏‌شود. برخلاف این حقیقت که این آمریکا و پشتیبانان مالی و سیاسی رژیم صهیونیستی هستند، که از سلاح هسته‌‏ای استفاده کرده‌‏اند و نه ایران.


برنامه‏‌های جاسوسی فاش شده توسط شبکه الجزیره و گاردین بر این مطلب که همه ما از آن مطلع هستیم، صحه می‏گذارد که این "به اصطلاح" تهدید از سوی ایران کذب است. این مطالب افشا شده به ما چیزی فراتر از آنچه می‏دانستیم، نمی‏گوید؛ اما وقتی ما به این حقیقت توجه کنیم که این رژیم صهیونیستی است که یک تهدید در منطقه به شمار می‌‏آید و دارای صدها سلاح هسته‌‏ای است، با وجود این که از امضای ان پی تی سر باز می‏زند و این در حالی است که ایران آن را امضا کرده است.


واضح است که در یک جنگ ادامه‌‏دار اطلاعاتی این حقایق دارای اهمیت هستند. این‏ها حقایقی هستند که از این بیشتر نمی‏توان آن‏ها را بزرگ نشان داد ولی تا زمانی که این تهدیدها علیه ایران کمتر نشده، این حقایق باید پررنگ شوند.


جنگ‏های سال‏های اخیر که تلاش شده این گونه توجیه شود که عادلانه بوده‌‏اند، همگی بر اساس افسانه و توهمات بوده تا حقایق. از عراق تا لیبی، تا تلاش برای پرونده‏‌سازی برای سوریه، در پشت همه این‏ها ادعاهایی کاذب نهفته که بخش اعظمی از رسانه‌‏ها آن را در بوق و کُرنا کرده‌‏اند. این گونه به ما القا می‏کنند که عراق سلاح‏های کشتار جمعی دارد یا قذافی قصد قتل عام ملت خود را دارد تا در قدرت باقی بماند و از این قبیل اکاذیب. اما این مطلب نمی‏تواند و نباید در مورد ایران اتفاق بیافتد.


نتانیاهو نمی‏خواهد مذاکرات پیرامون برنامه صلح آمیز هسته‏‌ای ایران پیشرفتی داشته باشد و هر کاری از دستش بربیاید انجام می‏دهد تا ایران را از حق مشروع خود یعنی دنبال کردن یک برنامه صلح آمیز هسته‌‏ای بازدارد.


تمام این تلاش‏ها بر سر قدرت و کاهش تأثیر ایران است؛ اگرنه چرا در رسانه‏‌ها این گونه القا می‏شود که دو کشور دوست یعنی ایران و سوریه در حال انجام اعمال شیطانی(!) هستند؟ عجیب است که به کشورهای عربی که به آن‏ها سلاح فروخته می‏‌شود تا مردم کشورشان را به خاک و خون بکشانند، مجوز ادامه کار داده می‏‌شود و هرگز هم در رسانه‏‌ها حرفی از آن‏ها زده نمی‏شود؛ از طرف دیگر داعش تمام سرخط خبرها را به جای جلادان عربستان سعودی گرفته است.


ما نه خبری از جرایم اتفاق افتاده علیه مردم بحرین را می‏شنویم و نه از قطر. این سیاست دوگانه جریان واقعی سیاست را نشان می‏دهد و بیانگر این حقیقت است که چرا ایران در تمام این سال‏ها هدف تحریم‏‌ها و دروغ‏‌های بدخواهانه بوده است.


حقیقت این است که ایران باعث ثبات منطقه و یکی از دموکرات‌ترین کشورهای منطقه است که با حمایت از مقاومت در برابر امپريالیسم در سراسر منطقه از اشغال نظامی کشورهای همسایه خود جلوگیری می‌‏کند.


اگر ایران و البته روسیه نبودند، تصور این که جنگی تمام عیار علیه سوریه رخ دهد، دور از ذهن نبود.


برای کسانی که از تاریخچه ایجاد تبلیغات منفی نتانیاهو علیه ایران آگاه هستند و از افشاگری‏های اسنودن مطلع‌‏اند، این اسناد جاسوسی که الجزیره می‏گوید باز هم بیشتر از آن منتشر می‏کند، حرف جدیدی برای گفتن ندارد.


اما در دنیای امروز، با یک جنگ غیرقانونی پس از دیگری، می‏توان گفت که افروختن آتش این جنگ‏ها به میزان زیادی بسته به منحرف کردن افکار عمومی در رسانه‌‏ها دارد. مطالب منتشر شده در این گفتار برای اثبات حقایق لازم و ضروری هستند، برای مثال برای این مطلب که چرا سیاست‏های سلطه جویانه‏ تحریم و تحریف حقایق در مورد برنامه هسته‏‌ای ایران، ناعادلانه و خطرناک است و باید متوقف شود.


انتهای پیام./.



اخبار مرتبط

یک نماینده یهودی کنگره آمریکا اعلام کرد که در سخنرانی نتانیاهو در کنگره شرکت نخواهد کرد
هشدار شدیداللحن جنبش جهاد اسلامی نسبت به ورود «نتانیاهو» به حرم ابراهیمی
نتانياهو: برای جلوگيری از توافق ایران و 1+5 همه توان خود بکار می‌گیرم
تقابل اسرائیلی‌ها و سعودی‌ها در برخورد با مسئله هسته‌ای ایران/ رویکرد "پشت پرده" در مقابل "جاروجنجال"
سوزان رایس: سخنرانی نتانیاهو در کنگره اقدامی غیرسازنده است
اذعان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تأثیرگذاری ایران




۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن