تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819802601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشمی: هیچ وقت نشده که کامل باشیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چشمی: هیچ وقت نشده که کامل باشیم
کد خبر: ۴۸۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳ - 10 March 2015


مدافع ملي پوش صباي قم که نمايش خوبي از خود در بازي با راه آهن به اجرا گذاشت، اکنون راهي کويت شده است تا تيم ملي اميد را همراهي کند.


به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در مورد پیروزی مقابل راه آهن گفت: آن بازی که خیلی سخت بود، راه آهن در انتهای جدول قرار دارد و ما تا قبل از اینکه گل بازی را به ثمر برسانیم، بازی دستمان بود اما بعد از آن از آنجایی که راه آهن چیزی برای از دست دادن نداشت، بعد از گلی که خوردن موقعیت های زیادی ایجاد کردند و می توانستند به گل برسند اما خدا را شکر ما تک گلمان را حفظ کردیم.


او در مورد عملکرد داوری ادامه داد: داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. البته پیش می آید که داور هم اشتباه کند اما اگر آن پنالتی گرفته می شد ما 2 ـ صفر برنده می شدیم و فشار رویمان کمتر می شد.


این بازیکن در مورد عملکرد خوبش در این دیدار تصریح کرد: این لطف خداست، خوشحالم که من هم نقشی در برد داشتم تلاش می کنم از این به بعد برای صبا و تیم ملی امید بهتر و موثرتر باشم.


این مدافع در مورد برنامه صبایی ها برای 8 بازی باقیمانده لیگ گفت: ما داریم تمام تلاشمان را می کنیم تا تک رقمی بمانیم و انشاالله آخر فصل رتبه پنجم، ششم را به دست بیاوریم. بازی های پیش رویمان خیلی سخت است ما با چند تیم مدعی و چند تیم انتهای جدولی بازی داریم که دیدار با تیم انتهای جدولی بعضا سخت تر و خطرناک تر است. اما ما تلاش می کنیم که 3 امتیازها را بگیریم.


او در مورد مشکلات مالی شان ادامه داد: مشکلات مالی قرار است به زودی حل شود، مسوولان باشگاه چک داده اند و گفتند که قبل از عید چک هایمان پاس می شود. از بزرگترهای تیم بگیرد تا جوان هایمان همه مشکلات مالی دارند. امیدوارم قبل از عید که همه پول لازم هستند چک های ما پاس شود.


چشمی در پایان در مورد برگزاری اردوی تیم ملی امید در کویت افزود: من که نتوانستم با سایر بچه ها به کویت بروم به همین خاطر جداگانه به اردو رفتم. متاسفانه هیچ وقت نشد که اردوی کاملی داشته باشیم از طرفی هم تیم ملی امید و هم باشگاه ها حق دارند. به اردوی ترکیه و کیش که رفته بودیم هنگامی که می خواستم بازی تدارکاتی برگزار کنیم از کمبود بازیکن رنج می بردیم اما امیدوارم در فروردین ماه و در بازی های مقدماتی بتوانیم نتیجه بگیریم ولی این را بدانید که صددرصد وضعیت فوتبال ما خیلی بهتر شده و از لحاظ تیمی واقعا شکل گرفته ایم و به یک ثبات خاصی رسیده ایم و اینطور نیست که اگر دو، سه بازیکن را در اختیار نداشته باشیم تیم ملی امید از هم بپاشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن