تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803860540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلیمی: هیچ کس اسکوچیچ را هو نکرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سلیمی: هیچ کس اسکوچیچ را هو نکرد
کد خبر: ۴۸۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳ - 09 March 2015


گلر فولادي ها معتقد است هر تيم ديگري به جز فولاد بود با اين شرايطي که سرخپوشان اهوازي از لحاظ بازيکني دارند قطعا انتهاي جدول قرار مي‌ گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، علی سلیمی که در دو بازی اخیر با عکس العمل خوبش بارها دروازه فولاد را نجات داد می‌گوید هنوز هم در کورس هستند و چیزی را از دست نداده اند.


دنبال قهرمانی هستیم


اگر ما 3 امتیاز بازی با پیکان را می‌ گرفتیم در جدول سیری صعودی را طی می‌ کردیم با توجه به نتایجی که ما گرفته بودیم بازی با فولاد رقابت تعیین کننده ای بود. متاسفانه نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم. ما اصلا نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. 10 بازیکن جلوی دروازه پیکان قرار داشت ما چطوری می‌ توانستیم با آن شرایط گل بزنیم ولی با این حساب باز هم به دنبال قهرمانی هستیم چون اختلاف زیادی با تیم صدرنشین و تیم های دوم و سوم نداریم.


دنبال بهانه نمی‌ گردیم


من قبول دارم که بازی ما با پیکان کیفیت خوبی نداشت ولی ما می‌ خواستیم ببریم سانتر کنیم 10 نفر جلو می‌ آمدند و نمی‌ شد، می‌ خواستیم اوت دستی بیاندازیم، 5 نفر خودشان را جلوی توپ پرت می‌ کردند. اصلا هیچ جوره نمی‌ شد نفوذ کرد و پیکانی ها تمام راه های نفوذ را بسته بودند، ما به هر طریقی سعی داشتیم به دروازه شان نزدیک شویم. یکی، دو بار هم این کار را انجام دادیم اما متاسفانه به جایی نرسیدیم واقعیت قضیه این است که از طرفی خیلی خسته بودیم در سفر رفت‌وبرگشت به ازبکستان برای بازی با لوکوموتیو 24 ساعت تاخیر داشتیم یعنی 12 ساعت رفت و 12 ساعت برگشت. قطعا این قضیه در بازی تاثیر منفی گذاشت ولی پیکان را باید می‌ بردیم، بنابراین دنبال بهانه نیستیم.


کسب سهمیه با این شرایط حکم قهرمانی را دارد


با توجه به نتایجی که حریفان گرفته اند و بازی های رو در روی ما با تیم های استقلال و نفت قطعا این دو قضیه خیلی تاثیرگذار است اگر دقت کرده باشید همه تیم های مدعی به هم خورده اند. قطعا بازی های پیش رو خیلی تعیین کننده است در ضمن شما شرایط تیم ها را در نظر بگیرید، نفت قربانی را می‌ گذارد بیرون ارسلان گل می‌ زند، ارسلان را می‌ گذارد بیرون قربانی گل می‌ زند. ولی کل تیم ما وقتی می‌ خواهیم 13، 14 بازیکن شویم به سختی این کار را انجام می‌ دهیم اما تا بازی آخر امیدمان را حفظ می‌ کنیم با این وضعیتی که از لحاظ بازیکنی داریم، سهمیه را هم بگیریم حکم قهرمانی را دارد. هر تیم دیگری جز فولاد بود الان معلوم نبود کجای جدول قرار داشت.


از داوری ضرر کردیم


ما هم در آسیا و هم در رقابت های لیگ‌برتر از نحوه قضاوت برخی داورهای ضرر کرده ایم. ما علاوه بر اینکه باید با رقیبانمان بجنگیم باید با داوری هم بجنگیم اینطوری که نمی‌ شود ما از این قضیه قطعا ضرر می‌کنیم. فرق بین ما و باشگاه استقلال چیست که در بازی رو در روی این تیم با پیکان گل سالم پیکان را خطا اعلام می‌ کنند آن وقت در بازی دیروز پنالتی روی مهرداد جماعتی گرفته نمی‌ شود. من فقط یک تقاضا دارم آن هم این است که از داور خواهش می‌ کنم که قضاوت های عادلانه داشته باشند چون بازی های باقیمانده واقعا به سوت های این عزیزان وابسته است. با زدن یک پرچم یا سوت اشتباه زحمات تمام بچه های ما و تماشاگرانی که در شرایط مختلف یعنی وجود گردوخاک، برف و باران آمدند و بازی ما را تماشا کردند، برباد می‌ رود.


بازی موجهی در ازبکستان انجام دادیم


با توجه به اینکه شناخت خوبی از لوکوموتیو تاشکند داشتیم می‌ دانستیم که این تیم قدرتی بازی می‌کند. ما خیلی خوب این تیم را آنالیز کرده بودیم و کادرفنی هم بارها نقاط ضعف و قوت حریف را گوشزد کرده بود ولی بحث خستگی و شرایط میزبانی لوکوموتیو باعث شد ما نتوانیم 3 امتیاز لازم را بگیریم ولی بازی موجهی در زمین حریف انجام دادیم. در مورد بازی با السد هم باید بگویم که ما70 دقیقه بر بازی مسلط بودیم اما موقعیت هایمان استفاده نکردیم و فکر می‌ کنم همین قضیه به حریف جرات داد تا به ما حمله کند. سعی می‌ کنیم جلوی الهلال جبران کنیم چون موفقیت در آسیا علاوه بر فولاد برای کل کشورمان یک پوئن مثبت به حساب می‌ آید و از لحاظ سهمیه ای به درد سال بعد هم می‌خورد.


نشنیدم که علیه اسکوچیچ شعار دهند


در مورد بحثی که مبنی بر شعار دادن هواداران علیه کادرفنی مطرح شده باید بگویم که من تقریبا آخرین نفری بودم که دیروز از زمین بیرون رفتم و هیچ حرفی علیه دهکردی و اسکوچیچ نشنیدم حتی تماشاگرانمان اسکوچیچ را تشویق کردند. تماشاگران اهوازی خیلی فهیم هستند آنها می‌ دانند با چه شرایطی در لیگ بازی می‌ کنیم. تیم هایی مثل سپاهان و استقلال با آن همه مهره 2 امتیاز بیشتر با ما اختلاف ندارند تازه فشارهایی که روی ما هست را تحمل نمی‌ کنند، همه بچه ها در تیم ما زحمت می‌ کشند و هواداران به خوبی این موضوع را می‌ دانند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن