تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821051483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از دانش آموز روشندل بهشهری قدردانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران: از دانش آموز روشندل بهشهری قدردانی شد خبرگزاری پانا: شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر از دانش آموز بهشهری و رئیس شورای دانش آموزی استثنایی مازندران تجلیل شد .
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۹ اسفند ساعت 09:38

خبرگزاری پانا+تجلیل+دانش آموز استثنایی+بهشهر+افتخاری+مازندران

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، در جلسه شورای آموزش و پرورش بهشهر که با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران، شهردار و دیگر اعضای شورا برگزار گردید، از دانش آموز روشندل فاطمه افتخاری رئیس شورای دانش آموزی مدارس استثنایی استان تجلیل شد.
حسینی رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران ضمن قدردانی از اعضای شورای آموزش و پرورش بهشهر گفت : در مدارس استثنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با معلولیت های متفاوت آموزش داده می شوند.
وی با بیان اینکه آموزش این دانش آموزان سختی های فراوانی دارد، افزود: از بزرگترین مشکلات مدارس استثنایی مازندران، رفت و آمد دانش آموزان این مدارس می باشد که از مسئولین تقاضا دارم از هر گونه خدمات رفاهی برای دانش آموزان با نیاز های ویژه شهرستان دریغ نورزند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران در پایان صحبت های خود ضمن ارائه گزارش از چگونگی برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی استثنایی استان، از انتخاب فاطمه افتخاری دانش آموز بهشهری به عنوان رئیس شورای دانش آموزی استثنایی مازندران خبر داد.
در ادامه جلسه فاطمه افتخاری نیز با ارائه مطالبی در مورد دانش آموزان با نیاز های ویژه، از اعضای شورای آموزش و پرورش بهشهر قدردانی کرد.
در پایان نیز با اهدا حکم ریاست شورای دانش آموزی استثنایی مازندران و هدایایی از این دانش آموز تجلیل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن