تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتنم از ناجا با درخواست خودم بود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رفتنم از ناجا با درخواست خودم بود
سردار اسماعيل احمدي‌مقدم، روز گذشته در حاشيه دومين روز از دهمين نشست سراسري رؤساي پليس راهور در جمع خبرنگاران حاضر شد و از پايان دوره مسئوليتش در نيروي انتظامي خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما وي در توضيح بيشتر خبر گفت: سال گذشته خدمت مقام معظم رهبري رسيدم و از ايشان درخواست كردم كه فرد ديگري را براي فرماندهي نيروي انتظامي معرفي كنند، حتي به شوخي هم عرض كردم اگر شما از من خسته نشده‌ايد، مردم از من خسته شده‌اند اما ايشان ارديبهشت‌ماه امسال حكم بنده را براي يك سال ديگر تمديد كردند.
وي افزود: يك ماه قبل مجدداً درخواست خودم را به فرمانده كل قوا اعلام كردم و با استدلال از ايشان خواستم شروع به كار فرماندهي جديد بهتر است از ابتداي سال باشد تا اينكه سرانجام اوايل اسفند ماه به من اطلاع دادند كه حكم فرمانده جديد صادر مي‌شود و مقام معظم رهبري نيز با درخواست من موافقت كردند.
رئيس پليس سابق كشور درباره اينكه به چه سمت جديدي منصوب خواهد شد و در اين مدت چه اقداماتي را انجام خواهد داد، گفت: از رهبر معظم انقلاب خواستم كه چند ماه به من فرصت دهند تا كمي استراحت كنم.
 
 تلخ‌ترين دوران خدمت
وي تلخ‌ترين حوادث دوران خدمتش را كشتار گروهك ريگي در تاسوكي و فتنه 88 عنوان كرد و گفت: در اين 10 سال فراز و نشيب‌هاي زيادي را طي كرده‌ايم و قصد دارم از اين فرصت استفاده كنم و از آنچه در اين يك دهه مسئوليتم سپري شده است مستند‌سازي كنم تا شايد ثبت اين مستندات راهگشايي براي آيندگان باشد.  سردار احمدي‌مقدم در پاسخ به خبرنگاري مبني بر اينكه در طول مسئوليت 10 ساله خود چه نمره‌اي را به خودش و پليس راهور مي‌دهد، گفت: به پليس راهور نمره 20 و به خودم نمره 10 مي‌دهم و از مردم هم عذرخواهي مي‌كنم اگر نتوانستم حق مطلب را ادا كنم. بهترين مديران را در سطح ناجا داريم و اگر كوتاهي از سوي من متوجه كاركنان شد حلاليت مي‌طلبم.  سردار احمدي‌مقدم با اشاره به روزهاي نخستين دولت تدبير و اميد اظهار داشت: در همان اوايل روي كار آمدن دولت آقاي روحاني به ديدار او رفتيم و گزارشي را درخصوص حوادث رانندگي ارائه كرديم رئيس‌جمهور هم از ما استقبال كرد كه جاي تقدير هم دارد اما يك گلايه دارم. اينكه در نوروز 93 ما درخواست كرديم تا با خودشان يا معاون اول ايشان سالي دو بار جلسه‌اي يك ساعته داشته باشيم كه پذيرفتند اما تا امروز اين جلسه تشكيل نشده و به‌‌رغم اينكه دو بار نامه دعوت به اين جلسه آمد، اما اجرايي نشد.

   اعمال قانون هيچ منافاتي با رعايت ادب و اخلاق با مردم ندارد
رئيس پليس راهور ناجا هم در اين همايش از محكوميت شركت سازنده اتوبوس‌هاي اسكانيا به غرامت و جريمه به دليل وجود نقص فني در توليداتش در دستگاه قضايي خبر داد و گفت:به‌‌رغم وجود فشارها و تهديدهاي متعدد در رابطه با شماره‌گذاري اسكانيا به هيچ عنوان كوتاه نيامديم و در حال حاضر نيز بيش از يك سال است كه شماره‌گذاري اين خودرو متوقف شده است.
سردار مومني اظهار داشت: جريمه كردن براي ما كار شيريني نيست و خوشحال نمي‌شويم كه حتي يك نفر جريمه و ريالي پول به خزانه واريز شود اما براي حفظ جان راننده و سرنشينان خودرو رانندگان متخلف بايد اعمال قانون شوند.
رئيس پليس راهور ناجا در ادامه با تأكيد بر رعايت احترام به مردم افزود: برخورد نامناسب مأموران با مردم به هيچ عنوان پذيرفته نيست و تأكيد مي‌كنم اين موضوع نه يك توصيه بلكه يك دستور است زيرا اقتدار و اعمال قانون هيچ منافاتي با ادب و احترام ندارد و مأموران بايد در عين اينكه قانون را به درستي رعايت و اعمال مي‌كنند در برخورد با مردم نيز ادب را رعايت كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن