تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد دولتي مشکل زا نيست بلکه اقتصاد رانتي و انحصاري آفت بزرگي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۲۸ب.ظ)
بهزاديان: اقتصاد دولتي مشکل زا نيست بلکه اقتصاد رانتي و انحصاري آفت بزرگي است بخش خصوصي دشمن دولت و اقتصاد دولتي نيست بلکه در اين تفکر خود مصمم است که اقتصاد رانتي و انحصاري بزرگترين گرده ها را به اقتصاد و توليد ملي وارد مي کند.
بهزاديان در عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني با ارزيابي از حضور بعضي چهره هاي دولتي به خبرنگار خبرگزاري موج گفت: تمامي افرادي که در انتخابات اتاق بازرگاني حاضر مي شوند بايد دلسوز نظام باشند و توجه ويژه اي به اقتصاد کشور داشته باشند.
وي افزود: مديراني که در رده هاي مختلف قرار مي گيرند بايد دلسوزي خود را به نظام اقتصاد کشور بايد نشان دهند تا اعتماد بخش خصوصي کشور را جلب کنند.
وي عنوان کرد: اين يک فضيلت است که يک فردي در بخش دولتي فعال بوده و امروز در راستاي فعاليت هاي اقتصادي براي خود کار مي کند گام در عرصه فعاليت هاي اقتصادي بگذارد و تجربيات خود را به بخش بازرگاني کشور نشان دهد.
بهزاديان تاکيد کرد: ما دشمن دولت نيستيم و اقتصاد دولتي را دشمن خودمان نمي دانيم بلکه رانت و انحصار دشمن اصلي اقتصاد کشور است.
وي تصريح کرد: اگر فعاليت هاي اين دسته از افراد به نفع اقتصاد کشور باشد طبيعتا سود و توليد ناخالص ملي افزايش پيدا مي کند و اين براي کشور نيز مفيد بر فايده است.
وي در پايان گفت: خود بنده نيز در ابتداي حضور در اتاق بازرگاني با همين مشکلات روبه رو بودم اما خدا را شکر دوستان از عملکرد من راضي بودند و اميدواريم دولتي ها تجربه خود را در امور بازرگاني نشان دهند که تعامل مناسبي بين بخش خصوصي و دولتي شکل بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن