تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821115652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس اداره‌ی ورزش و جوانان نی‌ریز منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس اداره‌ی ورزش و جوانان نی‌ریز منصوب شد خبرگزاری پانا: جلسه‌ی تودیع و معارفه‌ی رؤسای اداره ورزش و جوانان شهرستان نی‌ریز با حضور مدیر امور اداری و توسعه‌ی ورزش اداره کل فارس برگزار شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند ساعت 16:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،  محمدرضا امیری در جلسه تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان نی ریز بیان داشت: امروز مهم‌ترین اولویت ما مثل سابق بحث عمرانی نیست و باید روح، جسم و روان جوانان را تقویت کنیم.
فرماندار نی ریز افزود: باید ورزش همگانی را در اولویت قرار دهیم و بحث دیگر ساماندهی ازدواج جوانان است. تا پیش از این مسئولین بیشتر رویکرد ساختمان‌سازی داشتند البته آن‌ها هم مهم بوده اما کارهای فرهنگی و اجتماعی هم نیاز اساسی جامعه است. مسأله‌ای که توجه کمتری به آن‌ها شده است.
وی ویژگی‌های یک مدیر شایسته را برشمردادامه داد: وی روابط عمومی بسیار بالایی داشت.
امیری وضعیت ورزش در روستاها را مناسب ندانست واظهار کرد: بعضی جاها سالن‌هایی احداث شده ولی نیمه تمام است. زمین ورزشی آباده‌طشک مشکل  آب دارد که نیاز به پیگیری دارد.
برخی از ورزشکاران انتقاد می‌کنند که از آن‌ها یادی نمی‌شود. به عنوان نمونه مرتضی رضاییان که یکی از افتخارات ملی این شهرستان هستند.
فرماندار در پایان از اینکه مدیر کل و معاونین اداره ورزش و جوانان در این جلسه حضور ندارند گلایه کرد.
در ادامه ایوب حسنی مدیر امور اداری و توسعه‌ی ورزشی اداره کل فارس افزود:  از زحمات صادقانه‌ی جوکار رئیس اداره‌ی ورزش و جوانان نی‌ریز تشکر می‌کنم. مواردی که فرماندار در خصوص مسائل عمرانی مطرح کردند را پیگیری می‌ نمایم.
وی اذعان داشت: ایشان پس از اینکه مأموریش در اداره تمام شد قرار است از سوی معاونین در اداره کل مشغول به کار گردد. پستی هم برای ایشان در استان در نظر گرفته شده است.
در ادامه جوکار ضمن تشکر از فرماندار، رؤسای  ادارات، پیشکسوتان و رؤسای هیأت‌های ورزشی یادی از مسئولین اداره‌ی تربیت بدنی به ویژه مرحوم فیض‌آبادی نمود و از دست‌اندرکاران اداره تقدیر کرد و برای علی‌رضا نورالهی سرپرست جدید آرزوی موفقیت نمود.
در ادامه علی‌رضا نورالهی هم ضمن تشکر از مسئولین ابراز امیدواری نمود تا بتواند با استعانت از درگاه احدیت قدمی در راه ورزش و جوانان بردارد.
خبرنگار:حسین طبیعی
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن