تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819932698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكميل قطعه ۴ آزادراه تهران شمال مصداق مديريت جهادي بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۳۰ب.ظ)
تكميل قطعه ۴ آزادراه تهران شمال مصداق مديريت جهادي بود عضو مجمع نمايندگان مازندران مجلس اقدام وزارت راه و شهرسازي در تکميل قطعه ۴ آزادراه تهران شمال را مصداق مديريت جهادي خواند.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم احمدي لاشکي، عضو مجمع نمايندگان مازندران، با اشاره به بازديد روز گذشته (شنبه ۱۶ اسفند) خود همراه علي نورزاد نماينده تام‌الاختيار وزير راه و شهرسازي در آزادراه تهران شمال از اين آزادراه گفت: مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور قول داده بود تا ۲۰ اسفند مشکلات فني قطعه ۴ آزادراه تهران شمال را حل کند که در بازديدي که ديروز از اين آزادراه داشتيم،‌ متوجه شديم که قول آقاي نورزاد عملي شده است.
نماينده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شوراي اسلامي با تشکر از کار ارزشمند وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور در رفع مشکلات فني قطعه ۴ آزادراه تهران شمال گفت: بيش از ۱۵ هزار نفر ساعت نزديک ۳ ماه براي برطرف کردن مشکلات فني قطعه ۴ آزادراه تهران شمال شبانه‌روزي کار کردند.
وي با اشاره به رفع کامل و قطعي ۴۰ مشکل اصلي از ۷۹ مشکل فني شناسايي‌شده آزادراه تهران شمال تا روز گذشته،‌ ادامه داد:‌ تا چند روز آينده که مسافرت‌هاي نوروزي آغاز مي‌شود، ۳۹ مشکل ديگر هم برطرف مي‌شود.
عضو مجمع نمايندگان استان مازندران مجلس با اشاره به بازديدهاي مرتب و هفتگي نورزاد معاون وزير راه و شهرسازي و سعيدي کيا رئيس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي به‌عنوان مالک شرکت آزادراه تهران شمال از فرآيند تکميل و رفع نواقص قطعه ۴ آزادراه تهران شمال در دو سه ماه گذشته افزود: اين کار ارزشمند وزارت راه و شهرسازي در تکميل قطعه پاياني آزادراه، مصداق فرمايش رهبر معظم انقلاب در خصوص مديريت جهادي بود.
وي با تأکيد بر افزايش ايمني و در نتيجه آرامش مردم و مسافران شمال کشور با تکميل قطعه ۴ آزادراه تهران شمال خاطرنشان کرد: در ماه‌هاي پيش و تا قبل از اصلاح معايب فني اين قطعه، آزادراه با يک بارش مختصر مسدود مي‌شد، اما؛ در بازديدي که ديروز از اين قطعه آزادراهي داشتيم،‌ علاوه بر تکميل روشنايي تونل‌ها که قبلا در حد صفر بود، مشکل ريزش صخره‌هاي جانبي آزادراه نيز حل‌شده بود.
احمدي لاشکي با تأکيد بر لزوم تکميل ساير قطعات آزادراه تهران-شمال در آينده نزديک گفت: شرکت چيني پيمانکار آزادراه تهران شمال کار ساخت قطعه يک آزادراه را مجددا از ۲۵ اسفند امسال آغاز مي‌کند و قول تکميل آن را در طول ۲ سال داده است.
به گفته اين نماينده مجلس، وزارت راه و شهرسازي به دليل اهميت اين آزادراه قرار است از يک مشاور خارجي نيز در پروژه بهره ببرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن