تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820211681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه آنلاین قرآن به 50 زبان زنده با 100 نمونه ترجمه برگزیده


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: به گزارش جام جم کلیک: عرفان عرفانی‌نیا مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه دین پژوهان کشور گفت: دو مجموعه نفیس قرآن با ترجمه و جستجو به طور آنلاین با استفاده از ترجمه‌های موجود در سایت تنزیل و دیگر پایگاه‌های قرآنی فعال شده است.
وی اعلام کرد:‌ به منظور ترویج و توسعه قرآن کریم در فضای سایبری و ایجاد امکان برای مسلمانان کشور های مختلف جهان قرآن کریم به 50 زبان زنده دنیا و 100 نوع ترجمه در پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه دین پژوهان کشور با همت همکاران مرکز تخصصی فعالیت های قرآنی و نرم افزارهای سایت تنزیل و سایت عرفان در فضای اینترنتی ایجاد و فعال شد.
وی افزود: این نرم افزار تحت وب و بطور آنلاین، با قابلیت جستجوی پیشرفته تمامی متن قرآن را با امکانات نمایشی مختلف در قالب گرافیکی چشم نواز در اختیار کاربران اینترنتی قرار می‌دهد.
عرفانی‌نیا در ادامه گفت: جستجوی پیشرفته برای الفاظ، کلمات، عبارات، مفاهیم و سوره‌ها و آیات از ویِژگی‌های ممتاز صفحات قرآنی سایت دین پژوهان است.
وی اظهار امیدواری کرد: این فعالیت قرآنی نیز بتواند قرآن کریم را بیش از پیش در سطح جهان به کاربران اینترنتی با قابلیت‌های گوناگون عرضه کند.
وی ارائه نرم افزارهای صوتی و متنی نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مفاتیح الجنان و منتخب مفاتیح الجنان و صوت و متن تفاسیر قرآن کریم را نیز از امتیازات ویژه سایت دین پژوهان برشمرد و از توسعه و گسترش فایل‌های صوتی قرائت قرآن و ترتیل کل قرآن توسط قاریان مصری و ایرانی در آینده نزدیک خبر داد.
عرفانی‌نیا همچنین گفت: هم اکنون قرائت‌های ممتاز مجلسی از 24 قاری برجسته ایران و جهان به همراه زندگی نامه و تلاوت‌های منتخب آنان در بخش "تلاوت نور" سایت دین پژوهان قرار گرفته است و به تدریج برآن افزوده خواهد شد.
جهت دسترسی سریعتر به بخش‌های قرآنی سایت میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید. قرآن آنلاین http://www.dinpajoohan.com/files/page2/qorani/qoran.html قرآن با ترجمه گویا http://www.dinpajoohan.com/files/page2/qorani/qorangoya.html تلاوت نور (24 قاری ممتاز و برجسته) http://www.dinpajoohan.com/article13735.html جدول ترجمه قرآن کریم http://www.dinpajoohan.com/article13704.html کلیات مفاتیح الجنان http://www.dinpajoohan.com/files/page2/qorani/mafatih.html منتخب مفاتیح الجنان www.dinpajoohan.com/files/page2/qorani/montakhabmafatih.html نهج البلاغه http://www.dinpajoohan.com/files/page2/qorani/nahj.html صحیفه سجادیه http://www.dinpajoohan.com/files/page2/qorani/sahifeh.html منبع: ایسنا 698



اخبار مرتبط :


نرم‌افزار موبایل: مفاتیح نفیس

نرم‌افزار موبایل: قرآن صوتی حبل المتین

نرم‌افزار موبایل: تقویم اذان‌گو، قبله‌نما، ادعیه


شنبه 16 اسفند 1393 ساعت: 18:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن