تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820237130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه صفحه مجازي جامع قرآني به ۵۰ زبان زنده دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۳۸ق.ظ)
ارائه صفحه مجازي جامع قرآني به ۵۰ زبان زنده دنيا صفحه جامع قرآني در فضاي مجازي در قالب نرم افزار آنلاين قرآن کريم به 50 زبان زنده دنيا با 100 نوع ترجمه موجود در فضاي مجازي در پايگاه اطلاع رساني دبيرخانه دين پژوهان کشور ارائه شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير روابط عمومي و امور بين الملل دبيرخانه دين پژوهان کشور با بيان اين مطلب، گفت: دو مجموعه نفيس قرآن با ترجمه و جستجو به طور آنلاين با استفاده از ترجمه هاي موجود در سايت تنزيل و ديگر پايگاههاي قرآني فعال شده است.
عرفان عرفاني نيا اعلام کرد:‌ به منظور ترويج و توسعه قرآن کريم در فضاي سايبري و ايجاد امکان براي مسلمانان کشور هاي مختلف جهان قرآن کريم به 50 زبان زنده دنيا و 100 نوع ترجمه در پايگاه اطلاع رساني دبيرخانه دين پژوهان کشور با همت همکاران مرکز تخصصي فعاليت هاي قرآني و نرم افزارهاي سايت تنزيل و سايت عرفان در فضاي اينترنتي ايجاد و فعال شد.
وي افزود: اين نرم افزار تحت وب و بطور آنلاين، با قابليت جستجوي پيشرفته تمامي متن قرآن را با امکانات نمايشي مختلف در قالب گرافيکي چشم نواز در اختيار کاربران اينترنتي قرار مي دهد.
عرفاني نيا در ادامه گفت: جستجوي پيشرفته براي الفاظ, کلمات, عبارات, مفاهيم و سوره ها و آيات از ويِژگي هاي ممتاز صفحات قراني سايت دين پژوهان مي باشد.
وي ادامه داد: اميدواريم اين فعاليت قرآني بتواند قرآن کريم را بيش از پيش در سطح جهان به کاربران اينترنتي با قابليت هاي گوناگون عرضه نمايد.
مدير روابط عمومي و امور بين الملل دبيرخانه دين پژوهان کشور ارائه نرم افزارهاي صوتي و متني نهج البلاغه, صحيفه سجاديه, مفاتيح الجنان و منتخب مفاتيح الجنان و صوت و متن تفاسير قرآن کريم را نيز از امتيازات ويژه سايت دين پژوهان برشمرد و از توسعه و گسترش فايل هاي صوتي قرائت قرآن و ترتيل کل قرآن توسط قاريان مصري و ايراني در آينده نزديک خبر داد.
عرفاني نيا همچنين عنوان داشت: هم اکنون قرائت هاي ممتاز مجلسي از 24 قاري برجسته ايران و جهان به همراه زندگي نامه و تلاوت هاي منتخب آنان در بخش "تلاوت نور" سايت دين پژوهان به نشاني http://www.dinpajoohan.com قرار گرفته است و به تدريج برآن افزوده خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن