تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه بهاره در آبشار تهران برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: با هدف اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار؛
نمایشگاه بهاره در آبشار تهران برپا شد
شهردار منطقه 22 گفت: شهرداری منطقه 22 قبل از شروع سال نو در قالب نمایشگاه بهاره، 40 غرفه را در مجموعه آبشار تهران مستقر کرده است.
قاسم مولایی شهردار منطقه22 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره اظهار کرد: این نمایشگاه بهاره با هدف اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار، در  مساحت 300 متر مربع در پارکینگ شماره 5 بوستان آبشار تهران برپا شده است و آماده ارائه محصولات مورد نیاز به شهروندان قبل از شروع سال نو  است.


وی افزود: اداره امور بانوان منطقه در این نمایشگاه 24 غرفه را به بانوان نیازمند سرپرست خانوار به صورت رایگان تخصیص داده است تا آنان توانمندیهای خود را به عرصه ظهور گذاشته و محصولات خود را به شهروندان ارائه کنند. 


مولایی هدف از اختصاص غرفه به نیازمندان و بانوان سرپرست خانوار را قبل از شروع سال نو حمایت از افراد نیازمند و بی بضاعت و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار اعلام وتصریح کرد: فعالیت این غرفه ها از 4 اسفند ماه شروع شده و تا 31 اردیبهشت ماه سال 94 هر دوشنبه از ساعت 9 صبح تا 20 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.


وی گفت: در این غرفه ها محصولاتی چون صنایع دستی (گلیم، محصولات چرم)، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، ترشیجات، تنقلات، گل های پرورشی تراریوم، سوغات شهرستانها و اقلام مربوط به سفره هفت سین را در معرض فروش قرار می گیرد.


انتهای‌پیام/





اخبار مرتبط

اعتماد سازی رکن اصلی اقدامات فرهنگی شهرداری تهران است
اجرای طرح چکاپ فوق تخصصی بیماری های قلبی و سرطانی در منطقه 22




۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن