تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطق شهدا چندين بار پشت کشورهاي 1+5 را به خاک ماليد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۵۱ب.ظ)
رئيس سازمان بسيج مستضعفين: منطق شهدا چندين بار پشت کشورهاي 1+5 را به خاک ماليد رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اين منطق شهدا بود که سه بار پشت کشورهاي شيطاني و 1+5 را به خاک ماليد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم اختتاميه کنگره ملي شهداي دانشجو در دانشگاه تهران اظهار داشت: شهدا از هر مذهب، قوم، نژاد و قبيله‌اي بودند و هر سليقه‌اي که در عرصه سياسي، اجتماعي و فرهنگي که داشتند در مسائلي مشترک بودند. مهم‌ترين نقطه اشتراک همه شهدا کنار گذاشتن محاسبه‌گري‌هاي مادي در حرکت به سوي آرمان‌ها است.
سردار نقدي با بيان اينکه شهدا نشدني‌ها را شدني کردند، گفت: شهدا به ما آموختند که در مقابله با قدرت‌هاي شيطاني تا آخرين نفس و نفر بايستيم.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: اين منطقه مبارزان مادي‌گرا است که در مقابل دشمن تا جايي که آنان پرزور نباشند مبارزه مي‌کنند اما اگر طرف پر زور شد کوتاه مي‌آيند و سازش مي‌کنند اما شهدا به ما آموختند تا در مقابل سلطه‌گران و متجاوزان بايستيم. اين منطق شهدا بود.
وي تاکيد کرد: همين منطق شهدا بود که سه بار پشت کشورهاي شيطاني و 1+5 را به خاک ماليد. در مبارزه با شاه که همه قدرت‌هاي شيطاني و 1+5 حامي وي بودند شهدا وارد شدند و همه اين قدرت‌ها را ناديده گرفتند.
سردار نقدي افزود: همچنين شهدا در مقابله با تروريست‌ها به ميدان آمدند و در مقابل امواج ترور که توسط ابرقدرت‌ها بود ايستادند و پشت تروريست‌ها را به خاک ماليدند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان کرد: اين ماجرا در دفاع مقدس نيز تکرار شد. 1+5 و همه قدرت‌هاي شيطاني حامي صدام بودند و هر کدام نقشي را ايفا مي‌کردند اما شهدا در مقابل آنان کم نياوردند و ايستادگي کردند. بعضي‌ها در ابتداي جنگ بعد از چند عمليات ناموفق گفتند عقب‌نشيني کنيم و مذاکره کنيم و اين مسئله را از طريق سياسي با صدام حل کنيم. شهدا وارد شدند و کار نشدني را شدني کردند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تاکيد براينکه شهدا محاسبات را در جنگ تحميلي تغيير دادند، گفت: شهدا ثابت کردند اگر با خدا باشيم مقابل هر قدرتي مي‌توانيم بايستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن