تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805694041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار بروجرد: عدالت در توزیع خدمات شهری بروجرد در دستور کار شهرداری است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار بروجرد:
عدالت در توزیع خدمات شهری بروجرد در دستور کار شهرداری است
شهردار بروجرد گفت: به منظور رفاه حال شهروندان بروجردی توزیع خدمات عمران شهری به صورت یکسان در همه نقاط شهری صورت می‏‌گیرد.

خبرگزاری فارس: عدالت در توزیع خدمات شهری بروجرد در دستور کار شهرداری است



منوچهر یوسفی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: شهرداری بروجرد در توزیع خدمات عدالت را در دستور کار خود قرار داده است، بر این اساس در جنوبی‎ترین تا شمالی‎ترین نقاط سطح شهر پروژه‎های عمرانی و خدماتی اجرا می‎شود.
وی با اشاره به اینکه جز چند مورد خیابان‎های سطح شهر طی چندین سال آسفالت نشده‎اند، افزود: سردسیر بودن شهرستان نیز مزید بر علت شده و نقش موثری در تخریب آسفالت خیابان‎ها داشته بر این اساس هزینه‎های زیادی به منظور انجام روکش آسفالت و ترمیم خیابان‎ها نیاز است.
شهردار بروجرد با اشاره به اینکه در سال جاری اعتباراتی به این منظور تخصیص یافته و نهضت روکش آسفالت خیابان‎ها آغاز شده و ادامه دارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال در فصل سرما وضعیت دمایی در بیشتر روزها برای انجام روکش آسفالت مناسب بود، در سال جاری قریب به پنج میلیارد تومان برای روکش آسفالت در این شهرستان هزینه شد.
یوسفی ادامه داد: روکش آسفالت و بتن لاین ورودی شهرستان از سمت محور ملایر، لاین رفت بلوار بهشت، بخش اعظم لاین رفت خیابان تختی از جلوی پاسگاه نیروی انتظامی تا میدان تختی، بخش‌‏های تخریب شده خیابان شهید رجایی، پل پیامبر اعظم و بیش از 150 کوچه در سطح شهرستان در سال جاری انجام شده است.
وی یادآور شد: در دست اجرا بودن ساخت آب نما، بلوار و پیاده رو خیابان‏‌های چمران و 30 متری انقلاب در کنار اقدامات مشابه در دیگر نقاط شهر گواهی بر این ادعا است.
شهردار بروجرد با ناکافی دانستن اجرای آسفالت کوچه و خیابان‎های اصلی شهر، خاطرنشان کرد: آسفالت ورودی شهر از سمت میدان آیت‌الله بروجردی در بلوار امام(ره)، خیابان 45 متری و بلوار شهرداری نامناسب است.
یوسفی با اشاره به اینکه در سال آینده نیز نهضت آسفالت در شهرستان بروجرد ادامه داشته و در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: در سال جاری با استفاده از دستگاه ویت کن بخش‏‌های تخریب شده آسفالت تخلیه شده است که با توجه به استفاده مجدد از آنها بسیار مقرون به صرفه بوده و از سوی دیگر آسفالت آن ماندگاری بالایی نیز دارد.
وی یادآور شد: ارتفاع جداول سطح شهرستان علاوه بر نازیبا کردن مبلمان شهری و ایجاد مشکلات بهداشتی، هنگام عبور شهروندان مشکلاتی را برای آنها به همراه داشت و از سوی دیگر آب‌دهی به فضای سبز آنها نیز موجب هدر رفت بخش آب می‌‏شد.
شهردار بروجرد اظهار کرد: بر این اساس شهرداری با کوتاه کردن بلوارها و سنگ فرش آنها، احداث باکس‎های گل و نورپردازی آنها را در دستور کار خود قرار داده است.
یوسفی با اشاره به اجرای این پروژه در خیابان‎های سپاه و چمران ادامه داد: در خیابان تختی نیز به دلیل عرض بالای بلوار این اقدام اجرایی شد به گونه‎ای که از سطح چمن کاری کاسته شده و با اجرای آبنما در آن علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب، به دلیل استفاده از عناصر مختلف زیبایی بخشی به آن چند برابر شده است. انتهای پیام/2304/الف40

93/12/16 - 12:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن