تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزيرراه از استاندار و مسوولان استان بوشهربخاطر كاهش تصادفات قدرداني كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزيرراه از استاندار و مسوولان استان بوشهربخاطر كاهش تصادفات قدرداني كرد
داخلي. اجتماعي. راه و ترابري.

وزير راه و ترابري درنامه‌اي از علي افراشته‌استاندار و اعضاي كميته‌ايمني استان‌بوشهربخاطرارتقاي‌ايمني راهها وكاهش شمارجان باختگان تصادفات رانندگي قدرداني كرد.

محمدرحمتي در اين نامه كه يكشنبه‌نسخه‌اي از آن دراختيار ايرنا قرار گرفت آمده است:تعامل سازنده‌دستگاه‌هاي مختلف موثردرايمني حمل ونقل، برنامه‌ريزان و زحمات منظم و مستمر درحوزه راهها در سال ‪ ۱۳۸۶‬به ثمر نشست و سال موفقيت آميزي در اين زمينه به ثبت رسيد.

وزير راه وترابري درنامه خود آورده‌است:براساس آماراعلامي‌از سازمان پزشكي قانوني كشور(مرجع رسمي اعلام‌آمار تلفات رانندگي)تلفات حوادث رانندگي برون شهري در كل كشور درسال ‪ ۱۳۸۶‬درمقايسه با سال قبل از آن،‪ ۲۱/۲‬درصد و استان بوشهر ‪ ۲۷/۴‬درصد كاهش يافته‌است.

رحمتي درنامه خود اضافه كرده‌است: بدون ترديد دستيابي به اين موفقيت جز در سايه لطف و عنايت الهي و با همدلي و همكاري و مجاهدت همه جانبه همه دستگاه‌هاي مسوول در امر ايمني حمل و نقل امكان پذير نبوده و نخواهد بود.

وزير راه و ترابري در اين نامه خطاب به استاندار بوشهر نوشته است:بدين وسيله ازجناب عالي واعضاي كميته ايمني آن‌استان (معاونت عمراني استانداري، پليس راه، اورژانس، هلال احمر، صدا و سيما، اداره‌كل راه وترابري و اداره كل حمل و نقل و پايانه‌ها و ساير اعضا كه با مديريت، برنامه ريزي دقيق و تعامل تنگاتنگ و اجراي راهكارهاي موثر موجبات كاهش تلفات ناشي ازتصادف‌ها و حفاظت از جان و مال مردم را فراهم كرده‌ايد قدرداني كرده واين خدمات را ارج مي‌نهم.

وي اضافه كرده‌است:اميد است بااتكال به‌خداوند متعال وباهمكاري و هماهنگي موثر درسطح كشور وبا مديريت موفق جنابعالي در آن استان و تداوم توجه ويژه آن مقام محترم به امر ايمني تردد در راهها شاهد استمرار كاهش تصادفات و تلفات رانندگي و تحقق ايمني پايدار در سطح كشور و به ويژه دراستان بوشهر باشيم.ك/‪۱‬
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن