تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802736313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان با سودجویان بازار شب عید برخورد کنند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسئولان با سودجویان بازار شب عید برخورد کنند
امام‌جمعه نهاوند گفت: مسئولان و دستگاه‌های نظارتی در ایامی که مردم برای خرید کالاهای ضروری شب عید به بازار مراجعه می‌کنند نظارت بیشتری داشته باشند و با افراد سودجو متخلف برخورد کنند.
کد خبر: ۴۸۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳ - 06 March 2015




 امام‌جمعه نهاوند گفت: مسئولان و دستگاه‌های نظارتی در ایامی که مردم برای خرید کالاهای ضروری شب عید به بازار مراجعه می‌کنند نظارت بیشتری داشته باشند و با افراد سودجو متخلف برخورد کنند.

 به گزارش تسنیم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: امروز تمامی دنیا به این واقعیت رسیده است که جمهوری اسلامی یک کشور بسیار قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه خاورمیانه وجهان تبدیل‌شده است و اگر کشوری قصد خیال باطلی در سر داشته باشد با پاسخ دندان‌شکن قدرت نظامی ایران مواجه می‌شود.

وی گفت: رزمایش بسیار قدرتمند سپاه بیشتر از هر کشوری وحشت آمریکا و اسرائیل را به دنبال داشت به‌طوری‌که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا نتوانست این واقعیت را انکار کند بلکه به‌صراحت در مورد توان دریایی و موشکی سپاه ایران سخن گفت.

امام‌جمعه نهاوند افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری و جوانان توانمند و مردم مقاوم ایران امروز دشمن بر سر مسئله هسته‌ای باید با ما کنار بیاید زیرا آنها هستند که بیشترین ضررها را از تحریم ایران و کشورهای جهان اسلام می‌برند زیرا با هر حربه‌ای که وارد منطقه شدند شکست خوردند.

مغیثی اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی ابتدا با تجهیز داعش و سایر گروهای تروریستی قصد از بین بردن حزب‌الله لبنان و محور مقاومت در عراق و سوریه را داشتند که با ایمان به خدا و غیرت جوانان این کشورها امروز داعش به‌زانو درآمده است و روزبه‌روز عقب‌نشینی می‌کند.

وی بیان کرد: انشا الله به‌زودی نیروهای مردمی عراق و سوریه طومار تمامی تروریست‌های منطقه را برای همیشه در هم می‌پیچند تا سردردمداران آنها و سرویس‌های جاسوسی‌شان بدانند که همیشه قدرت مردمی بالاتر از پول، اسلحه و تجهیزات است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم نوع‌دوست با نزدیک شدن به سال جدید از چند روز گذشته به یاری محرومان در جامعه شتافته‌اند به‌طوری‌که حضور مردم درجشن احسان و نیکوکاری در آستانه سال جدید وصف‌ناپذیر است.

مغیثی از مسئولان و دستگاه‌های نظارتی خواست در ایامی که مردم برای خرید کالاهای ضروری شب عید به بازار مراجعه می‌کنند نظارت بیشتری داشته باشند و با افراد سودجو متخلف برخورد کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم افرادی که از بضاعت مالی خوبی برخوردارند با جلوگیری از ریخت‌وپاش‌های غیرضروری هم به اقتصاد مقاومتی کمک کنند وهم به یاری افراد کم‌درآمد و بی‌بضاعت بشتابند.

امام‌جمعه نهاوند عنوان کرد: در خرید کالا و مواد خوراکی نوروزی تلاش کنید از کالاهای ایرانی استفاده کنید زیرا با خرید یک کالای ایرانی هم به رونق کسب‌وکار کمک کرده‌اید وهم اقتصاد مقاومتی را پیش می‌بریم و به دشمنان وابسته نمی‌شویم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن