تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820742164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال پر شور از دانش آموزان قرآنی در ممسنی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استقبال پر شور از دانش آموزان قرآنی در ممسنی خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش ممسنی گفت: 500 دانش آموز قرآنی در میان استقبال گرم و پر شور مردم ممسنی وارد این شهرستان شدند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۴ اسفند ساعت 16:23

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، داریوش اسدی در مراسم استقبال از دانش آموزان قرآنی سی وششمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی که با حضور مناطق کوهمره نودان ، ماهور میلاتی ، دشمن زیاری و شهرستان رستم و به میزبانی شهرستان ممسنی برگزار شد ،بیان داشت:  برای اولین بار سبک و سیاق برگزاری  مسابقات قرآن در استان فارس تغییر کرده  ،به گونه ای که  این مسابقات در 14 منطقه برگزار خواهد شد که یکی از میزبانان مرحله ی مقدماتی شهرستان ممسنی است.

 مدیر آموزش و پرورش ممسنی افزود: این مسابقات به صورت یک روزه برگزار می شود در حالی که در سالهای پیش این مسابقات تا سه روز به طول می انجامید .

وی ادامه داد : این دوره از مسابقات  با شرکت قریب 500 دانش آموز دختر و پسر در سه مقطع تحصیلی و در رشته های قرآن ، اذان ، نهج البلاغه ، احکام ، صحیفه سجادیه و انشا نماز برگزار می گردد.

اسدی در ادامه سخنان خود افزود:  نفرات برتر این مسابقات ، سال آینده در مرحله استانی شرکت خواهند .

معاون فرهنگی و ارتباطات نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز در این مراسم گفت :خداوند با استفاده از قرآن کریم انسان را به سمت رضوان و سعادت هدایت و از گمراهی و تاریکی بیرون می کند و لذا به قرآن نیازمندیم چون وسیله ی نجات دهنده ی بشریت است .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جعفری افزود از آنجا که نیروهای با استعداد زیادی در ممسنی وجود دارد و نخبگان این شهرستان زبانزد هستند ،می طلبد این استعدادها و توانایی ها را به سمت حفظ قرآن هدایت کرد .

وی گفت: بی تردید با برنامه ریزی،شهرستان  ممسنی می تواند در ایجاد جامعه 20 میلیونی حافظان قرآن نقش به سزایی داشته باشد .

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: جوانی فرصت مناسبی برای حفظ و بهره مندی از رهنمودهای قرآنی است و لذا می طلبد مسئولان در ایجاد جاذبه قرآنی بیشتر فعالیت کنند تا قرآن پژوهان و حافظان قرآن بیشتری تربیت شود .

گفتنی است ، مسابقات  قرآن و معارف اسلامی کشوری، سال آینده  و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن