تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805342633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتاق بازرگاني بايد از انحصار عده‌اي خاص خارج شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۵۶ب.ظ)
دبير فعالان اقتصادي استان قم: اتاق بازرگاني بايد از انحصار عده‌اي خاص خارج شود دبير فعالان اقتصادي استان قم گفت: اگر اتاق بازرگاني قم از انحصار عده‌اي خاص خارج شود و نسل جديدي وارد آن شوند مي‌توانند به بازوان محرک دولت در رشد و شکوفايي اقتصاد قم تبديل شوند.
ابوالفضل حجازي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج در قم با بيان اينکه استان قم از ظرفيت‌هاي بسيار بالايي برخوردار است و شاه‌ راه مواصلاتي 18 استان کشور است، اظهار کرد: متاسفانه اقتصاد قم به دليل نبود زيرساخت‌هاي مناسب در بخش خصوصي و اتاق بازرگاني نتوانسته است جايگاه واقعي خود را کسب کند.
وي با بيان اينکه استان قم سالانه ميزبان 15 ميليون زائر است، تصريح کرد: امروز اتاق بازرگاني قم از نظر رتبه‌بندي در رتبه‌هاي پايين قرار دارد و اين در حالي است که نقدينگي و سپرده مردم در بانک‌ها بيشتر از ساير کشورها است.
دبير فعالان اقتصادي استان قم با بيان اينکه با پتانسيل‌هايي که در قم وجود دارد، اتاق بازرگاني اين استان مي‌تواند در جايگاه بالاي کشوري قرار گيرد، بيان کرد: متاسفانه اتاق بازرگاني قم از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي و فعالان اقتصادي قم استفاده نکرده است.
وي با اشاره به برگزاري انتخابات اتاق بازرگاني، اظهار کرد: کساني که قصد دارند وارد اتاق بازرگاني استان قم شوند بايد هدفشان خدمت به مردم و شهر کريمه اهل‌بيت باشد و منافع ملي را در اولويت قرار دهند.
حجازي با بيان اينکه متاسفانه امروز اتاق بازرگاني در انحصار عده اي خاص قرار دارد، افزود: من معتقدم که اگر وضع فعلي اتاق بازرگاني اصلاح شود و نسل جديد وارد اين اتاق شوند مي‌توانند بازوان محرک دولت در رشد اقتصاد قم باشند و شاهد رشد روز افزون اقتصاد قم باشيم.
وي با بان اينکه فعالان اقتصادي قم نتوانستند از سفر کاروان تدبير و اميد به قم بهره‌هاي لازم را ببرند، بيان کرد: متاسفانه دکتر نهاونديان در نشستي که با فعالان اقتصادي قم داشت، گفت که من انتظار داشتم بخش خصوصي و فعالان اقتصادي قم با درخواست‌هايي از دولت در جلسه حاضر شوند که متاسفانه اينگونه نشد و اين نشان از ضعف اتاق بازرگاني قم است.
دبير فعالان اقتصادي استان قمدر بخش ديگري از سخنان حود با اشاره به تاکيد رهبر انقلاب اسلامي بر تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور گفت: بايد ديد در اين سال که به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي مزين شده، اتاق بازرگاني قم در تحقق فرمايش رهبري در حوزه اقتصاد چه کرده است. چرا اتاق بازرگاني قم بايد به صورت نيمه تعطيل باشد. چرا بايد تجار قمي دسترسي به بازارهاي بين‌المللي نداشته باشند. مگر بودجه اتاق غير از اين است که بايد در مسير عمران و آباداني استان هزينه شود.
نايب رئيس کميسيون حقوقي اتاق بازرگاني ايران با تاکيد بر اينکه اتاق بازرگاني مي‌تواند در کنار مسئولين دولتي به جذب سرمايه گذار داخلي و خارجي و توريست مذهبي بپردازد، بيان کرد: ساخت مجتمع‌هاي تجاري و هتل‌هاي به روز و مدرن از جمله نيازهاي استان است که بايد براي رفع آن تلاش کرد.
حجازي ادامه داد: اتاق بازرگاني مي‌تواند در بخش صنعت با توجه به نزديکي استان قم به تهران و دارا بودن معافيت‌هاي مالياتي بخش وسيعي از صنعتگران حاشيه قم را جذب و اشتغالزايي پايدار و ارزش افزوده براي استان فراهم کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن