تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری مراکز خصوصی مشاوره خمین جهت پیشگیری و کاهش آمار طلاق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس بهزیستی شهرستان خمین خبر داد: همکاری مراکز خصوصی مشاوره خمین جهت پیشگیری و کاهش آمار طلاق خبرگزاری پانا: رئیس بهزیستی شهرستان خمین گفت: با توجه به اینکه آمار طلاق بالا رفته جهت پیشگیری و کاهش این پدیده اجتماعی با مراکز تخصصی مشاوره خصوصی و غیر دولتی شهرستان قرار بسته ایم که یاور و همیار بهزیستی شوند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند ساعت 11:43

خبرگزاری پانا+همکاری مراکز خصوصی مشاوره خمین جهت پیشگیری و کاهش آمار طلاق

اسماعیل خانجانی در چهارمین جلسه شورای مشارکت های مردمی و کارگاه سالمندان افزود: در این خصوص برنامه ای به صورت پایلوت در حال اجراست که اگر با مشارکت بخش خصوصی موفق شویم، مراکز مشاوره به میدان آماده و فعال تری تبدیل می شوند.
وی ادامه داد: پژوهش ها نشان داده بیشتر پرونده های طلاق به خاطر پایین بودن مهارت های زندگی است، مشاوران می توانند آموزش مهارت های زندگی و خانواده را ارائه دهند.
رئیس بهزیستی شهرستان خمین در ادامه با اشاره به بحث بیمه روستایی عشایری و سالمندان ساکن در روستا گفت: از سال 1391 تا کنون دولت معتهد بوده نسبت به پرداخت دو سوم حق بیمه روستاییان اقدام کند که تاکنون مبلغ پبرداخت نکرده و البته یک سوم آن بر عهده بهزیستی بوده که آن هم پرداخت نشده است که مقرر شده پیگیری شود و یک سوم سهم بهزیستی واریز شود تا دولت هم مابقی را واریز کند تا مشکل بیمه سالمندان حل شود و افراد دارای 60 سال سن و 9 سال بیمه بتوانند استفاده کنند.
خانجانی اظهار داشت: در بحث پاراکلینیک درمان سالمندان قرار شد آزمایشات، رادیولوژی، ام آر آی و این قیبل اقدامات به طور رایگان انجام شود تا مشکل سالمندان در این زمینه مرتفع شود همچنین پیشنهاد شد که صندوق ویژه ای به اسم سالمندان جهت پرداخت وام دائر شود.
وی خاطرنشان کرد: از محل مشارکت های مردمی در 11 ماهه سال 93 مبلغی بالع بر 2 میلیارد و 240 میلیون ریال شامل کمک های نقدی، غیر نقدی و خدمات جمع آوری شده که خدمات ارائه شده عبارت است از معرفی مددجویان به صندوق قرض الحسنه جهت دریافت وام، ستفاده رایگان از امتیاز آب و برق و گاز و معرفی به بیمارستان ها و ....
رئیس بهزیستی شهرستان خمین گفت: همچنین جهت کمک به ساخت و تکمیل مسکن مددجویان جشن گلریزان در هفته ی آینده مورخ 21 اسفند سالجاری برگزار خواهد شد.
خانجانی با اشاره به راه اندازی بانک اطلاعات خیرین افزود: این بانک با نرم افزار خاصی ارائه شد، در کشور مورد تایید قرار گرفت و قرار است در تمام شهرهای استان نیز پیاده شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن