تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اراده ملی ایرانی ها؛ عامل سیطره بر منطقه و محاصره اسرائیل


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در دهه چهارم انقلاب؛
اراده ملی ایرانی ها؛ عامل سیطره بر منطقه و محاصره اسرائیل
«ایران با برنامه هسته ای خود توانست طی یک دهه مانور سیاسی در منطقه ارائه دهد که از طریق آن نفوذ خود را در منطقه گسترش و غربی ها را در آستانه تسلیم شدن قرار داد. نمونه بارز این مانور سیاسی حمایت ایران از نظام سوریه است.»



  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت خبری العراق نت گزارش داد: «جمهوری اسلامی ایران در چهارمین دهه از پیروزی انقلاب توانست در سایه قدرت و نفوذ گسترده در منطقه به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شود به طوری که در سایه تحریم ها ثابت کرد که می تواند با ابرقدرت های جهانی از لحاظ سیاسی و توازن قدرت برابری کند.»      این سایت خبری در ادامه گزارش داد: «ایران امروز به عنوان کشور محوری در پرونده های راهبردی منطقه ایفاء نقش می کند و بر کشورهایی در اقصی نقاط خاورمیانه سیطره سیاسی پیدا کرده است. همانطور که نقش مهم این کشور در کشورهایی در آسیای مرکزی و آفریقایی بر کسی پوشیده نیست.»     این سایت عراقی در ادامه افزود: «ایران به عنوان یک قدرت برتر در منطقه از آسیای مرکزی تا سواحل مدیترانه را در کنترل می کند. این کشور توانست از طریق جنوب لبنان توسط حزب الله و از طریق جنوب سرزمین های فلسطینی توسط حماس و جهاد اسلامی اسرائیل را محاصره کند.     همانطور که همپیمانان ایران در یمن در حال سیطره بر دریای سرخ هستند که از طریق آن اسرائیل را در سواحل مدیترانه در تنگنا قرار خواهند داد . ایران از طریق خلیج {فارس} بر کمیت هائلی از کشتی های حامل انرژی جهان اشراف دارد.»     این سایت خبری در به برنامه هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: «ایران با برنامه هسته ای خود  توانست طی یک دهه مانور سیاسی در منطقه ارائه دهد که از طریق آن نفوذ خود را در منطقه گسترش و غربی ها را در آستانه تسلیم شدن قرار داد.     نمونه بارز این مانور سیاسی حمایت ایران از نظام سوریه است که با وجود حمایت بیش از 70کشور برای سقوط نظام بشار اسد، نتوانستن را به جایی ببرند.»     این سایت خبری در پایان افزود: «اینکه کشوری بخواهد به این حد از قدرت و عزت برسد مسئله محالی نیست ولی اراده ملی، سیاست غیرقابل نفوذ و از همه مهمتر وطن دوستی و و وطن پرستی مقامات ایران این کشور را به این جایگاه بالایی در منطقه رسانید که از این گونه مسائل در کشورهای عربی ما خبری نیست.»      

    512



۰۹/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن