تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820145195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد حضور معتمدين، فرهيختگان و نخبگان محلات در شوراياري‌ها پررنگ‌تر شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۱۳ق.ظ)
بايد حضور معتمدين، فرهيختگان و نخبگان محلات در شوراياري‌ها پررنگ‌تر شود رئيس مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران گفت: تقويت همگرايي و هم‌افزايي ميان شوراياري‌ها، مديريت محله و شهرداران نواحي ضرورتي اجتناب ناپذير براي دستابي به مديريت محلي مؤثر و کارآمد است.
به گزارش خبرگزاري موج، نگاهداري با بيان اينکه مديريت محلي بايد تصويري تمام‌عيار از فعاليت‌هاي شهرداري در مقياس محلات ارائه کند، افزود: در حال حاضر ارتقاي خدمات فرهنگي، اجتماعي و تنوع‌بخشي به آنان يکي از مطالبات جدي شهرداري تهران از مديريت‌هاي محلي است.
وي در ادامه با اشاره به اينکه مشارکت مؤثر و جدي مردم بايد مشخصه اصلي فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي مديريت محلات باشد، تصريح کرد: در همين راستا بهتر است زمينه حضور بيش‌ازپيش معتمدين، فرهيختگان و نخبگان محلات در شوراياري‌ها فراهم شود.
رئيس مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران با تأکيد بر اينکه سراهاي محله، خانه واقعي مردم محله است، گفت: اجماع همه ذي‌نفعان بر ضرورت تداوم مديريت محلي، سرمايه بزرگي است.
نگاهداري افزود: هم‌اکنون سراهاي محله، پايگاه هويت‌يابي و جلب مشارکت مردم در اداره شهر با رويکرد مديريت محلي است.
وي با اشاره به اينکه نيازسنجي و حرکت در جهت رفع نيازهاي هر محله بايد محور اصلي فعاليت مديريت محلي باشد، ادامه داد: اعتماد في‌مابين مديريت محله و مديريت محلات شاه‌بيت تحقق مديريت محلي به مفهوم واقعي است.
رئيس مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران بابيان اينکه تقويت انسجام و همبستگي محلي و ثبت هويت شهروندي از اصلي‌ترين رسالت‌هاي فرهنگي مديريت محلي است، تأکيد کرد: ارتقاي سرمايه اجتماعي، بهبود کيفيت زندگي و توزيع عادلانه خدمات در محلات از مأموريت‌هاي مهم اجتماعي مديريت محله است.
نگاهداري در پايان با اشاره به نقش کليدي مساجد در تحقق مديريت محلي گفت: دايره مخاطبان فعاليت‌هاي محله بايد فارغ از هر نوع سن و جنس باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن