تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين دفاع 6 آدم‌رباي يك ميلياردتوماني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آخرين دفاع 6 آدم‌رباي يك ميلياردتوماني
شش عضو باندي كه بعد از ربودن مرد پولدار قصد اخاذي يك‌ميليارد توماني داشتند آخرين دفاع خود را مطرح كردند.
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده نخستين روز آذرماه آغاز شد. روز حادثه مردي به اداره پليس رفت و از ربودن پسر 23 ساله‌اش شكايت كرد. وي گفت: پسرم سعيد هنگامي كه از نمايشگاه خودرواش در نارمك به سمت خانه در حركت بود از سوي چند نفر ربوده شد و پس از اين آدم‌ربايان تلفني از من خواستند  براي آزادي پسرم يك ميليارد تومان پول نقد به آنها بدهم. تيم زبده‌اي از كارآگاهان، به دستور قاضي احمد‌بيگي، بازپرس ويژه قتل، تحقيقات خود را براي شناسايي آدم‌ربايان آغاز كردند. بررسي‌ها نشان داد آدم‌ربايان بعد از دو روز گروگان خود را با چشمان بسته در خياباني رها كرده و گريخته‌اند.
‌   ‌
 ‌ رد‌‌پاي يكي از قوي‌ترين مردان ايران
بررسي‌هاي بيشتر مأموران نشان داد مرد 42 ساله‌اي به نام شروين، سردسته باند شش نفره آدم‌ربايان است. از سوي ديگر معلوم شد يكي از اعضاي اين باند، عضو سابق تيم ملي پاورليفتينگ و يكي ديگر از آنها شركت‌كننده مسابقه قوي‌ترين مردان ايران هستند. سرانجام مأموران شش متهم را در يك اقدام هماهنگ در تهران، كرج و حومه تهران دستگير كردند. متهمان در بازجويي‌ها به جرم خود اقرار كردند. صبح ديروز شش مرد آدم‌ربا مقابل قاضي پرونده، آخرين دفاعيات خود را انجام دادند.
شروين در توضيح ماجرا گفت: از قبل سعيد را مي‌شناختم. وقتي اين باند را تشكيل دادم تصميم به ربودن سعيد گرفتم، چون فكر مي‌كردم بتوانم از پدرش اخاذي كنم. ابتدا به دو گروه سه نفره تقسيم شديم. گروه اول با خودرو پرشيا در نزديكي نمايشگاه خودرو سعيد كمين كردند و من هم همراه دو نفر ديگر با خودروي زانتيا در نزديكي خانه سعيد در تهرانپارس منتظر مانديم. گروه اول او را تعقيب كرد و وقتي   نزديك خانه‌اش رسيد ما با خودرو زانتيا جلوي خودرواش پيچيديم و گروه دوم هم با پرشيا از عقب به او نزديك شدند.
سعيد نه راه فرار داشت نه راه برگشت كه او را به داخل خودرو پرشيا برديم. سپس او را به باغي در اطراف هشتگرد برديم و تلفني از پدرش درخواست يك ميليارد تومان پول كرديم اما يك روز بعد وقتي درخواست ما را قبول نكرد، به 300 ميليون هم راضي شديم كه پدر سعيد 300 ميليون را هم به من نداد. پس از اين سعيد از ما خواست آزادش كنيم و خودش اين مبلغ را به حساب ما واريز كند اما مدتي بعد بدون اينكه سعيد ما را شناسايي كند از سوي پليس شناسايي و دستگير شديم.
پرونده متهمان به زودي براي رسيدگي به دادگاه ارجاع مي‌شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن