تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804511327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارچه عرضه توليدات زنان در استان‌ها تاسيس مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۲۵ق.ظ)
معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده: بازارچه عرضه توليدات زنان در استان‌ها تاسيس مي شود معاون رئيس جمهوردرامور زنان و خانواده گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌اي که با وزارت کشور منعقد کرده‌ايم، در‌صدد هستيم تا در استان‌ها بازارچه عرضه توليدات زنان را داير کنيم که هر‌ ساله در 10 استان اين کار انجام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده در کميسيون امور بانوان استانداري قم که در دفتر معاون سياسي-امنيتي استاندار قم برگزار شد، از بررسي‌هاي لازم در سفرهاي استاني براي وعده‌ها و برنامه‌هايي که قرار است انجام شود خبر داد و بيان کرد: بخشي از مصوبات سفر براي برطرف کردن مسائل عمومي استان، زنان و خانواده است.
وي افزود: ما معتقديم در صورتي که زمينه‌هاي تحقق براي سياست‌ها و برنامه‌هاي داخلي در عرصه‌هاي گوناگون فراهم شود بخشي از آسيب‌هايي که ريشه در مسائل اقتصادي و فرهنگي جامعه دارد و مسائل زنان و خانواده را در برمي‌گيرد برطرف مي‌شود.
شهين دخت مولاوردي به نقش زنان پيش و پس از انقلاب اشاره و بيان کرد: رهبري نقش زنان را نقشي بي‌بديل و بي‌جايگزين مي‌نامند که اگر زنان نبودند اين اجتماعات بزرگ شکل نمي‌گرفت و منجر به پيروزي انقلاب اسلامي نمي‌شد.
وي تصريح کرد: در سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب به نظر مي‌رسد فرصت مناسبي است بازخواني از وضعيت موجود با ميزان فاصله مطلوب که با اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي داريم داشته باشيم.
مولاوردي ادامه داد: وضعيت موجود نشان مي‌دهد در حوزه زنان و خانواده‌ها با برخي پديده‌ها مواجه هستيم که برخي از اين پديده‌ها جهاني هستند و پديده‌هايي مانند طلاق در جامعه ما پديده‌اي جهاني است، ولي؛ برخي از پديده‌ها مانند سالمندي و زنانه شدن سالمندي و اعتياد با توجه به گزارش‌هايي که دريافت مي‌کنيم نگران‌کننده است.
وي تصريح کرد: پديده زنانه شدن فقر از ديگر نگراني‌هايي است که در جامعه وجود دارد و پس از مطرح شدن پديده زنانه شدن فقر بلافاصله آسيب‌ها در ذهن‌هايمان تداعي مي‌شود که اين مسأله نيازمند برنامه‌ريزي جدي است.
معاون امور زنان و خانواده رئيس جمهور ادامه داد: با توجه به جايگاهي که زنان دارند جايگاه زنان در سياست گذاري‌هاي انجام شده با هدف هم افزايي است و بايد از طريق همکاري با دستگاه‌هاي اجرايي اقدامات قانوني صورت بگيرد.
وي با اشاره به مصوبه‌اي در مورد زنان در دولت دهم گفت: اين مصوبه به دليل جابه‌جايي دولت به سرانجام نرسيد. حتي اين مصوبه در زماني که دولت دهم مشغول کار بود به دليل ابلاغ نشدن به اجرا نرسيد.
مولاوردي با اشاره به ماده 20 لايحه بودجه سال 94 که در حال بررسي است بيان کرد: با توجه به کمبود بودجه که وجود دارد، تفاهم‌نامه‌هايي مربوط به چند استان، در موضوع توانمندي زنان بهبود يافته از اعتياد، حمايت از زنان بهبود يافته و بهبود بهداشت دختران دانش‌آموز محروم در قالب در حال امضا است.
وي از تعامل با سازمان ملي استاندارد در زمينه مشاوره و ساماندهي زنان، مشاوره و ساماندهي زنان قاليباف و استانداردسازي توليدات در مسير پايداري اشتغال خبر داد و گفت: سازماندهي زنان در حوزه کشاورزي و کيفيت توليدات، ارتقاي مهارت‌هاي شغلي از طريق صندوق اعتبارات خرد ويژه زنان روستايي و عشايري و بازاريابي براي محصولات توليدي از جمله مواردي است که ما نسبت به آن اهتمام داريم.
معاون رئيس جمهور تصريح کرد: در لايحه بودجه 94 اعتباري ويژه فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي بانوان ديده شده است که اين اعتبار مي‌تواند بخشي از مشکلات زنان و خانواده را برطرف کند.
وي با بيان اينکه کمتر از 30 درصد از برنامه‌ها در حوزه زنان و خانواده اجرايي شده است تصريح کرد: بايد با نگاه کار‌شناسي براساس قول‌ها و ابتکارات موجود و تعادل منطقه‌اي، آمايش سرزميني و ايجاد تعادل ميان مباحث فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي بتوانيم در مدت پنج سال مسائل را برطرف کنيم.
مولاوردي ايجاد توازن ميان کار و زندگي زنان را امري ضروري دانست و خاطرنشان کرد: سياست‌ها بايد به گونه‌‌اي باشد که زنان مجبور به انتخاب ميان کار و زندگي نباشند.
وي تاکيد کرد: براساس تفاهم‌نامه‌اي که با وزارت کشور منعقد کرده‌ايم، در‌صدد هستيم تا در استان‌ها بازارچه عرضه توليدات زنان را داير کنيم که هر‌ساله در 10 استان اين کار انجام مي‌شود و تا سه سال آينده نيز در سراسر کشور اين بازارچه‌ها تاسيس مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن