تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802724535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري برنامه هاي فرهنگي و هنري در ايام نوروز 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۹ب.ظ)
عضو ستاد خدمات سفر خبر داد: برگزاري برنامه هاي فرهنگي و هنري در ايام نوروز 94 ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر در ايام نوروز سال 1394 برنامه‌هاي متنوعي در قالب‌هاي فرهنگي، هنري مذهبي و ... در استان‌هاي سراسر کشور براي مسافران نوروزي برگزار مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، بابک دربيکي، عضو ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر با اعلام اين خبر گفت: بر اساس هماهنگي‌هاي انجام‌شده و مصوبات نشست هم‌انديشي مديران روابط عمومي سازمان‌هاي عضو اين ستاد، مقرر شده سازمان‌هاي عضو ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر نسبت به تبادل لينک با سايت‌ها و پورتال‌هاي ستاد اقدام کنند.
وي گفت: مکاتبات مختلفي با استان‌هاي سراسر کشور انجام‌شده و دستورالعمل‌هاي ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر براي آن‌ها ارسال و برنامه‌هاي پيشنهادي اين استان‌ها براي اجرا در ايام نوروز دريافت و جمع‌آوري شده است.
دربيکي با اشاره به برخي از برنامه‌هاي پيش‌بيني‌شده استان‌ها در ايام نوروز، افزود: اجراي نمايش‌هاي خياباني، برپايي نمايشگاه‌هاي هنرهاي تجسمي در مجتمع‌هاي فرهنگي و هنري، توزيع کتاب در بين مسافران حاضر در اماکن گردشگري و ... ازجمله اقدامات صورت گرفته در ايام نوروز براي مسافران در استان‌ها و شهرهاي مختلف کشوراست.
رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اجراي مسابقات پيامکي براي مسافران و زائران، اهداي جوايز، برپايي نمايشگاه آثار هنرمندان در راستاي حمايت از اقتصاد فرهنگ و هنر و اختصاص فضاهاي اقامتي براي مسافران و گردشگران را از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني‌شده اين ستاد در ايام نوروز برشمرد.
عضو ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر ادامه داد: برگزاري برنامه «ياس نبوي» ازجمله برنامه‌هايي است که به مناسبت ايام فاطميه از سوي سازمان اوقاف و امور خيريه در اماکن زيارتي و متبرکه صورت مي‌گيرد.
اجراي طرح آرامش بهاري در امامزادگان و اماکن مقدس، برنامه‌هاي فرهنگي و هنري در استان‌هاي سراسر کشور، تبليغات محيطي گسترده در استان‌هاي مختلف به‌ويژه مازندران به عنوان يکي از قطب‌هاي گردشگري کشور در ايام نوروز از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني‌شده از سوي ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر در ايام نوروز 1394 وزارت ارشاد است.
وي افزود: تمامي دستگاه‌ها ملزم شده‌اند تا نسبت به توزيع اقلام تبليغي ممهور به آرم ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر همکاري داشته باشند.
مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: مرکز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي آمادگي دارد تا دبيرخانه‌اي مستقل براي اين ستاد تشکيل دهد.
دربيکي در پايان گفت: شماره 096،29 آماده پاسخگويي به سؤالات و ارائه خدمات گردشگري و سياحتي مسافران در ايام نوروز است.
علاقه‌مندان مي‌توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر به نشاني الکترونيکي www.stsi.ir به عنوان سايت رسمي ستاد مرکزي هماهنگي خدمات سفر و نشاني الکترونيکي www.chtn.ir به عنوان خبرگزاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن