تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاذبه قصر «ورسای» در پاریس + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مکان‌های تاریخی جهان/
جاذبه قصر «ورسای» در پاریس + تصاویر
قصرهای تاریخی زیادی در اروپا ساخته شده‌اند که در دست روزگار تخریب نشده‌ و موجب سرمایه‌ای شده‌اند که هم گردشگران از دیدن آنها لذت ببرند و هم اینکه منبع درآمد کشورها باشد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، یکی از دیدنی ترین مکان هایی که شاید شما هم علاقه زیادی داشته باشید ببینید در اروپا امکان تاریخی هستند. قصر های تاریخی زیادی ساخته شده اند که در دست روزگار تخریب نشده اند و موجب سرمایه ای شده اند که هم گردشگران از دیدن آن ها لذت ببریند و هم اینکه منبع درامد کشورها باشد. به عنوان مثال در کشور فرانسه می توانید کلیسا ها و دیدنی های زیادی را مشاهده کنید اما قصر ورسای یکی از جاذبه هایی است که شما باید با چشم خودتان آن را تجربه کنید.


این قصر از جمله قصرهایی است که با معماری منحصر به فردش باعث شده بازدید کنندگان خاطراتی متفاوت از آن داشته باشند چرا که تنها یک قصر خشک و خالی و عمارتی نیست. در اطراف این بنا باغی است که در جهان از نظر طراوت بی همتاست.


جالب است که اگر کمی در این محوطه قدم بزنید می توانید استخر هایی را ببنید که در حدود ۵ قرن پیش به روش جکوزی های کنونی ساخته شده و می توان ایده ی جکوزی را از آن گرفت. علاوه براین قصر برج ایفل در فرانسه هم دیدنی خاصی است که محال است ندیده فرانسه را ترک کنید.


تا کنون قصر های زیادی معرفی شده اند که هیبت خاصی دارند اما این قصر از آن جهت متفاوت است که دارای شکل و نمای آپارتمانی است. اپارتمان ۴ طبقه ای این بنا را تشکیل داده که هر کدام دارای اتاق های با شکوه و بزرگی هستند که می توانید از طبقات دیدن کنید. یکی از دیدنی های فرانسه مسجد جامع استراسبورگ است که در نوع خود بی نظیر است.


ورسای پاریس دارای تزینات خاصی است شکی نیست اما جالب است که بدانید فواره ها هم تزینات نوری زیادی دارند و این فواره ها چشم ببینده ها را به خود حسابی جذب می کنند چرا که هم بلند هستند و هم نور افشان!


باز هم اگر کمی در محوطه قدم بزنید کلیساهای سلطنتی را مشاهده می کنید که سلاطین در آنجا عبادت می کرده اند و نقاشی هایی به سبک گوتیک در آن قرار دارد.









/files/fa/news/1393/12/5/3000309_294.jpg

/files/fa/news/1393/12/5/3000310_204.jpg

/files/fa/news/1393/12/5/3000311_451.jpg

/files/fa/news/1393/12/5/3000312_141.jpg

/files/fa/news/1393/12/5/3000313_312.jpg

/files/fa/news/1393/12/5/3000314_265.jpg












انتهای پیام/
منبع:agencytravel.ir



اخبار مرتبط

«کاخ دولما» باغچه كاخی بی‌نظير در استانبول + تصاوير
برج سفید تسالونیکی در یونان+تصاویر
بزرگترین آب انبار تاریخی جهان+عکس
قلعه بدروم مکانی تاریخی در ترکیه+تصاویر
"قلعه حصار" یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی آسیای مرکزی + تصاویر
نگاهی بر کاخ‌های حیرت آور جهان + تصاویر




کد خبر: ۵۱۴۲۰۸۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن