تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقیقت جویی و حصول رستگاری هدف تعلیم و تربیت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حصیری در جلسه برنامه ریزی هفته تربیت اسلامی: حقیقت جویی و حصول رستگاری هدف تعلیم و تربیت است خبرگزاری پانا : مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه برنامه ریزی هفته تربیت اسلامی بیان کرد: آن چه هدف تعلیم و تربیت اسلامی است، حقیقت جویی و حصول رستگاری است و این مساله جز از طریق تعلم و تعقل در کنار تزکیه حاصل نمی‌شود .
۱۳۹۳ يکشنبه ۳ اسفند ساعت 13:39

خبرگزاری پانا+برنامه ریزی هفته تربیت اسلامی

به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه برنامه ربزی هفته تربیت اسلامی گفت: از نگاه شریعت اسلامی انسان مجموعه‌ای از استعدادهای بالقوه است که برای به فعلیت در آوردن این استعدادها و توانایی‌ها، نیازمند تعلیم و تربیت است.  اصغر حصیری افزود: آن چه هدف تعلیم و تربیت اسلامی است حقیقت جویی و حصول رستگاری است و این مساله جز از طریق تعلم و تعقل در کنار تزکیه حاصل نمی‌شود.
 وی ادامه داد: از نگاه اسلام رشد عقلانی به موازات رشد اخلاقی صورت می‌گیرد و به تعبیری این دو لازم و ملزوم یکدیگرند، همان‌گونه که اخلاق منهای علم، جهالتی بیش نیست، علم منهای اخلاق نیز حماقتی بیش نخواهد بود.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: همواره در کتب دینی و اخلاقی ما علم و اخلاق در کنار هم ذکر شده و مکتبی که بیشترین توجه را به فراگیری دانش نموده، هدف بعثت پیامبر خود را تکمیل مکارم اخلاق ذکر کرده است.
 حصیری در پایان تصریح کرد: در فرآیند تعلیم و تربیت اسلامی جسم و روان، حیات دنیوی و اخروی، جامعه و فرد باید به یک میزان پرورش یابند و هیچ یک نباید به بهای دیگری نادیده گرفته شود.
در ادامه این جلسه معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش استان، زمان برگزاری هفته تربیت اسلامی را 9 تا 14اسفندماه جاری اعلام کرد.
 سیروس فتحی گفت: همایش طلایه داران تربیت اسلامی با حضور فعالان این عرصه در بوشهر برگزار می شود.
 وی در پایان از اعزام خانواده شهدای امورتربیتی آموزش و پرورش استان به تهران برای شرکت درهمایش ملی شهدای امور تربیتی و برگزاری کنگره ای با هدف تجلیل از خانواده شدای امور تربیتی در بوشهر خبرداد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن