تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820464430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخلف فروش دنا بالاتر از 42 میلیون، با جدیت پیگیری می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تخلف فروش "دنا" بالاتر از 42 میلیون، با جدیت پیگیری می‌شود
عضو ناظر مجلس درشورای رقابت اظهار کرد: شورای رقابت فروش خودروی دنا بالاتر از قیمت مصوب 42 میلیون تومانی را با جدیت بررسی و پیگیری می‌کند و با تخلفات موجود برخورد خواهد کرد.
آفتاب: عیسی امامی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به برخی شنیده‌ها مبنی بر فروش خودروی دنا به قیمت 50 میلیون تومان گفت:‌ شورا در آخرین جلسه خود گزارشاتی را از این موضوع مورد بررسی قرار داد و مستنداتی نیز به اعضای این شورا در این باره ارائه شد و در نهایت مطرح شد که هر گونه فروش بالاتر از نرخ مصوب غیر قانونی است و با آن برخورد می‌شود.


امامی افزود: ایجاد بازار حاشیه ای توسط خودروسازان نیز بررسی و مطرح شد که در صورت احراز این تخلف شورای رقابت با استفاده از ابزارهای نظارتی خود در مقابل این نوع حاشیه فروشی‌ها می ایستد چرا که برخورد قاطع با شورای رقابت در این موضوع می تواند اعتبار بالایی را برای شورا ایجاد کند و خودروسازان هنوز این شورا را به عنوان یک نهاد نظارتی جدی درک نکرده‌اند.


نماینده گرگان تصریح کرد: موضوع انحصار در واردات خودرو نیز که توسط وزارت صنعت در حال پیگیری است در شورا بررسی شد و شورا نظرات خود را در این باره به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام خواهد کرد و این شورا با هر گونه انحصار مخالف است.




تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن