تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821031988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غنی سازی اوقات فراغت جوانان با محوریت کتابخوانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: غنی سازی اوقات فراغت جوانان با محوریت کتابخوانی خبرگزاری پانا :معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصول بهار و تابستان بحث غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید با محوریت کتابخوانی مدنظر قرار گیرد.
۱۳۹۳ شنبه ۲ اسفند ساعت 17:30

خبرگزاری پانا+فرماندار +اسلامشهر

  به گزارش خبرنگار پانا و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، نظام ملک شاهی که در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید اسلامشهر سخن می گفت، با اشاره به تفاهم نامه دوساله وزارت کشور با سازمان تبلیغات اسلامی افزود: طبق این تفاهم نامه باید فرهنگ قرآنی در روستاها گسترش یابد و بخشداران اسلامشهر در این خصوص اهتمام بیشتری بورزند.
وی همچنین با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 40 هزار دانشجو و 100 هزار دانش آموز است اظهار کرد: در روستاها باید توجه بیشتری به احداث کتابخانه صورت پذیرد همچنین پرداخت نیم درصد توسط شهرداری ها به کتابخانه های عمومی شهر یک قانون است و باید اجرا شود.
در ادامه این جلسه رئیس انجمن کتابخانه های عمومی اسلامشهر از وجود 15 کتابخانه در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به نهضت مطالعه که در سراسر کشور آغاز شده است به کتابخانه مرکزی با متراژ حداقل پنج هزار متر مربع نیاز داریم که در صورت اهدای زمین توسط شهرداری تامین منابع مالی برای احداث آن از طریق نهاد کتابخانه های عمومی صورت خواهد گرفت.
مجید جعفری، اسلامشهر را دارای پتانسیل بالا در امر کتابخوانی دانست و خاطرنشان کرد: 11 هزار عضو ثابت کتابخانه های اسلامشهر از 125 هزار عنوان کتاب استفاده می کنند در حال حاضر بالغ بر 146 هزار نسخه کتاب موجود است و تمام کتابخانه های شهرستان با نرم افزار ایران نمایه به شبکه سراسری متصل هستند.
شهردار اسلامشهر نیز در این جلسه در سخنانی بیان کرد: شهرداری اسلامشهر همواره حامی فرهنگ و هنر جوانان اسلامشهر بوده و در حال حاضر نیز با توجه به رکود حاکم و شرایط اقتصادی تمام شهرداری های سراسر کشور، شهرداری اسلامشهر همچنان نیم درصد قانونی خود را پرداخت می کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن