تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف بيش از 300 کيلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان سربيشه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۳۸ق.ظ)
کشف بيش از 300 کيلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان سربيشه فرمانده انتظامي شهرستان سربيشه استان خراسان جنوبي از کشف 309 کيلوگرم انواع مواد مخدر طي 24 ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ دوم عليرضا فولادي در اين رابطه گفت: طي 24 ساعت گذشته در شهرستان سربيشه مقدار 251 کيلوگرم ترياک و 58 کيلوگرم حشيش کشف‌شده است که در اين رابطه 2 دستگاه خودرو توقيف‌شده و تعداد 3 نفر در رابطه با مواد مخدر دستگيرشده‌اند.
وي درباره جزئيات اين خبر گفت: دريکي از اين عمليات مأموران پاسگاه عملياتي حسين‌آباد غيناب اين فرماندهي در پي کسب اخباري مبني بر تردد قاچاقچيان از محورهاي مواصلاتي حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودروي وانت پيکان سفيدرنگ که از مسير زاهدان عازم استان گلستان بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان سربيشه افزود: مأموران در بازرسي از اين خودرو مقدار 177 کيلو و 700 گرم ترياک که در قسمت‌هاي مختلف خودرو جاسازي‌شده بود کشف و در اين رابطه يک نفر متهم نيز دستگير کردند.
سرهنگ دوم فولادي گفت: طي عملياتي ديگر صبح امروز مأموران انتظامي پاسگاه کلاته سليمان با کنترل محورهاي مواصلاتي و ايجاد ايست و بازرسي موقت به يک دستگاه خودروي پرايد سفيدرنگ که از مسير نهبندان به سمت بيرجند درحرکت بود مشکوک شدند و به خودرو دستور ايست دادند.
وي تصريح کرد: راننده خودرو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزوده و به سمت جاده‌هاي فرعي متواري شد که با تعقيب خودرو، راننده دستگير و خودرو متوقف شد.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: در اين عمليات مقدار 73 کيلو و 300 گرم ترياک و 58 کيلوگرم حشيش در قالب 48 بسته کشف و تعداد 2 نفر متهم نيز دستگير شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 374]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن