تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820124122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجربه ملموس لحظات ناب از سوی خانواده‌های شهدا با دریافت آلبوم خاطرات آنها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مسئول واحد امور ایثارگران منطقه یک خبر داد:
تجربه ملموس لحظات ناب از سوی خانواده‌های شهدا با دریافت آلبوم خاطرات آنها
مسئول واحد امور ایثارگران منطقه یک گفت: خانواده‌های شهدا با دریافت آلبوم خاطرات آنها به لمس تجربه لحظات ناب از یادشان می‌شوند.
مسعود صالحی مسئول واحد امور ایثارگران منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تجربه‌های لمس لحظات ناب از سوی خانواده‌های شهدا با دریافت آلبوم خاطرات آنها اظهار کرد: تهیه آلبوم آثار شهدا به عنوان اولین طرح فرهنگی در بین مناطق 22 گانه شهر تهران در منطقه یک در حال اجرا است که با تکمیل آن بانک اطلاعاتی شهدای شهیدان کامل می‌شود.

وی در ادامه گفت: شهیدان دارای بیش از یک هزار و 200 شهید است که سعی شده در این طرح با خانواده‌های این شهدا معزز تماس گرفته شود و با انجام مصاحبه و جمع‌آوری خاطرات، وصایا، عکس دست نوشته‌ها، نوار صوتی اطلاعات لازم کسب و به صورت نوشتاری تنظیم و در قالب آلبوم جامع با مستندات کامل به هر یک از خانواده‌های شهدا اهدا شود.

صالحی افزود: تاکنون 70 درصد اطلاعات به صورت خام تهیه و در مرحله ویراستاری و تولید قرار دارد که 150 آلبوم نیز آماده تحویل شده است که اولین آلبوم به مناسبت سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم غبار روبی گلزار شهدای امامزاده علی‌اکبر (ع) به پدر شهید حسن جشنی اهدا شد.

انتهای پیام/ 




اخبار مرتبط

بررسی جلسه فصلی سه ماه چهارم سال 93 در ستاد مدیریت بحران
7 بازار میوه و تره بار تا پایان سال افتتاح می‌شود
خاطره گویی انقلاب از زبان مردم محله رستم آباد_ فرمانیه




کد خبر: ۵۱۳۸۱۷۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن